Geen internet postcode 1251KP

  • 9 April 2024
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

Sinds gisteren geen bekabeld internet (DSL) op ons adres. Storing gebied gemeld via Odido en ook dat het opgelost zou zijn. Bij ons dus niet, ook niet na herstarten modem en controleren van de kabels.

Tommie van Odido 23 dagen geleden

Hi @ErikChristel, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic gestart bent. Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt dus ik ben meteen voor je gaan kijken. Toen zag ik dat je al met onze klantenservice gesproken hebt en dat er al een afspraak met de monteur gemaakt is. Hopelijk kan de monteur dit snel voor je oplossen zodat je snel weer online bent. Zou je mij op de hoogte willen houden? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. Alvast bedankt. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ErikChristel, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic gestart bent. Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt dus ik ben meteen voor je gaan kijken. Toen zag ik dat je al met onze klantenservice gesproken hebt en dat er al een afspraak met de monteur gemaakt is. Hopelijk kan de monteur dit snel voor je oplossen zodat je snel weer online bent. Zou je mij op de hoogte willen houden? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. Alvast bedankt. 

Reageer