Ik schrijf dit bericht voor een familie lid, het betreft een overstap van Tweak > Odido.
Guidion kwam 5 maart langs om alles aan te sluiten, helaas had Odido de verkeerd ONT geleverd, namelijk een KPN ONT waar een Delta (Nokia) ONT nodig is.
De monteur heeft dit direct gemeld (was al de 3e verkeerde ONT die dag) met de mededeling dat Odido de juiste ONT zou opsturen.
Hierna zijn we in levering onenigheid terecht gekomen, waar Odido beweerde dat Guidion de ONT bij zich zou hebben.
Dit resulteerde 12 maart in een kansloos monteur bezoek, Guidion had geen ONT bij zich.
De monteur heeft toen met spoed de juiste ONT besteld, met aflever adres van de klant.
Op 14 maart werd de juiste ONT afgeleverd.
Na zelf aansluiting bleef het PON lampje knipperen.
Weer contact gezocht met klantenservice van Odido met de vraag of de Nokia ONT wel geregistreerd staat op het netwerk.
Nu kregen we de uitleg dat het signaal nog niet was geactiveerd. Deze zou toch op 5 maart al geactiveerd zijn ? De oude tweak lijn werkt sinds deze tijd niet meer en krijgen we ook niet meer actief.
Het verzoek van de klantenservice is om toch weer een afspraak te maken met Guidion.
Deze kunnen pas op 28 maart langskomen.
De thuis apparatuur is correct aangesloten (heb dit al meerdere malen zelf gedaan) het is mijn inziens een kleine ingreep in de wijk POP of registratie van de ONT op het Odido netwerk om de lijn werkend te krijgen.
Door het verkeerd leveren van de hardware zit de klant ruim 3 weken zonder internet en TV. De Odido Hotspot met een mobieltje is al lang niet meer toereikend.
Het is ronduit beschamend dat jullie niet in staat zijn dit sneller op te lossen.