sinds gisteravond 31 maart geen internet meer

  • 1 April 2024
  • 3 reacties
  • 28 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 6 reacties

Gisteravond werdt signaal slecht, haperend internet daarna rond 11:00 viel internet volledig weg. Heb allen stappen uitgeprobeerd om het netwerk binnen te herstellen.

 

Modem nu een tweemaal terug naar fabriekinstelling gezet, nog steeds niets.

 

Wat info:

Glasvezel kastje van huawei heeft 3 gele leds ( power, pon en lan)

 

Zyxel t-56:

Power(knippert continue)- groen

2.5g wan - groen

Lan - groen.

 

Iemand een idee ?

Zou het aan de modem van zyxel kunnen liggen !

 

 

Teresa van Odido 28 dagen geleden

Welkom op onze Community! @Btux 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik zoek graag een oplossing om de verbinding weer te herstellen! 

Ik ben direct het systeem ingedoken om jouw verbinding uit te meten en zie inderdaad dat het niet helemaal goed gaat. Ik heb gelijk een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit voor je zullen oplossen. 

Ik wil natuurlijk niet dat je tot die tijd zonder internet zit. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik je een Unlimited voucher code sturen. Hiermee kun je een Hotspot maken en koppelen met je andere appraten, op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je hier gebruik van wilt maken? Dan stuur ik de code gelijk naar je toe! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Btux  Werkt alles weer correct?

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Btux 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik zoek graag een oplossing om de verbinding weer te herstellen! 

Ik ben direct het systeem ingedoken om jouw verbinding uit te meten en zie inderdaad dat het niet helemaal goed gaat. Ik heb gelijk een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit voor je zullen oplossen. 

Ik wil natuurlijk niet dat je tot die tijd zonder internet zit. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik je een Unlimited voucher code sturen. Hiermee kun je een Hotspot maken en koppelen met je andere appraten, op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je hier gebruik van wilt maken? Dan stuur ik de code gelijk naar je toe! 

Hi all, ondertussen werkt internet weer. Router was inderdaad stuk. Wel nog flink wat storing dagelijks tijdens tv kijken, beeld blijft dan hangen. Af en toe helpt het om van kanaal te wijzigen maar daarna hangt die weer.

Dat is frustrerend en moet nog opgelost worden

Reageer