Firmware update T56

  • 4 April 2024
  • 2 reacties
  • 24 Bekeken

Beste,

 

Ten eerste Belachelijk van Odido dat deze update niet standaard gepushed wordt… Ik zit al 3 dagen voor een klant een basisstation werkend te krijgen.. en kreeg maar geen ip…
 

Zou ik aub de firmware update mogen? 

voor serienummer: 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

 

Dit is nodig voor onderzoek bij dieren, we zitten nu al 2 weken zonder geluidsmonitoring door Odido...

Teresa van Odido 28 dagen geleden

@jaricool Dank je wel voor het openen van dit topic.

Het is echter niet toegestaan om meerdere topics/berichten te plaatsen over hetzelfde onderwerp. Zullen we het gesprek anders hier voortzetten? Op die manier blijft alles overzichtelijk. Wellicht dat je de contracthouders kunt vragen om te reageren in dit topic? 

Ik sta klaar om verder te helpen!
 

Meer weten over onze Huisregels? Je leest hier alles over in dit topic: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@jaricool Dank je wel voor het openen van dit topic.

Het is echter niet toegestaan om meerdere topics/berichten te plaatsen over hetzelfde onderwerp. Zullen we het gesprek anders hier voortzetten? Op die manier blijft alles overzichtelijk. Wellicht dat je de contracthouders kunt vragen om te reageren in dit topic? 

Ik sta klaar om verder te helpen!
 

Meer weten over onze Huisregels? Je leest hier alles over in dit topic: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community

Ik heb je een prive bericht gestuurd.

Reageer