Skip to main content
  • 2,659 Topics
  • 18,242 Reacties
2657 Topics
Klacht klantenservice en glasvezel
Afgelopen donderdag is ons internet eruit geklapt. Vrijdag direct gebeld. Medewerker 1 vrijdagochtend gesproken: Heeft de klacht naar guidion doorgestuurd (opzich prima) en heeft me een week onbeperkt internet op mijn mobiel aangeboden. Op zich vriendelijk maar dat werkt dus niet als je geen mobiel abbonement bij odido hebt.... Dus én niet goed gekeken en mij blij gemaakt met een dode mus. Ondertussen zit ik al op dag 5 zonder internet. Dat is leuk thuiswerken.. Medewerker 2 vrijdagmiddag gesproken: Ik heb dezelfde middag teruggebeld om te vragen hoe het nou zit met dat mobiel internet (het lukte uiteraard niet om het te activeren). Toen ik mijn onvrede uitte dat ik nu een weekend zonder internet inging heeft deze kneus vervolgens een heel verhaal afgestoken dat het weekend voor de technische dienst (guidion) ook als werkdag telt en er op zaterdag contact met mij zou worden opgenomen. Absolute onzin natuurlijk. Medewerker 3 zaterdagochtend gesproken: Ik had al sterk het gevoel dat medewerker 2 had gelogen en heb teruggebeld om te vragen hoe het nou zat. Mevrouw heeft haar excuses aangeboden want het klopte inderdaad niet. Een manager kon ik niet spreken want het was weekend. Ik heb haar verzocht voor mij uit te zoeken hoe ik het gesprek met medewerker 2 kan opvragen (moet kunnen volgens de Nederlandse wetgeving!). Ze zou hier na t weekend contact over opnemen. Medewerker 3 (2e keer) Dinsdag ochtend: Het is allemaal schijnbaar heel erg moeilijk. Volgens "haar collega" kan ik wel proberen een gesprek op te vragen maar is de kans dat het lukt erg klein wegens privacy van de medewerker (wat een onzin) én zijn managers tijdens de werkweek wél aanwezig maar is het volstrekt onmogelijk om er een te spreken (war bijzonder is want zaterdag zei ze nog dat de managers doordeweeks wel beschikbaar zijn). Het moet allemaal maar via het forum. Ten eerste wil ik graag weten waarom geen enkele medewerker snapt hoe dingen werken en er eerder voor kiezen te liegen dan toe te geven dat ze iets niet weten. Een ander deel van de leugens lijkt uit odido policy voort te komen. Zo houden jullie mij als klant aan het lijntje met de belofte dat als ik terugbel er wel een manager beschikbaar is. Waarom gebeurd dit en is het niet makkelijker om hierover te klagen? Daarnaast vind ik het erg kwalijk dat jullie actief liegen/ontmoedigen over het opvragen van gesprekken. Waarom doen jullie dat? Ten derde valt het op dat ik enkel na het eerste gesprek een smsje kreeg waarin gevraagd werd om de medewerker te beoordelen. Waarom is dat? En als laatste wil ik weten hoe jullie mij tegemoet gaan komen voor de periode die ik nu zonder internet zit. Dag 5 en de monteur heeft zojuist de kastjes vervangen maar dat heeft niet geholpen. "Ze moeten gaan kijken of het probleem verder in de lijn ligt". Hoor het graag.
Onderhoud op 2,3, 4 en 5 april 2024
We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv‑kijken en bellen. We voeren daarom in de aankomende week onderhoud uit op ons netwerk. Het onderhoud vindt ’s nachts plaats op 2, 3, 4 en 5 april, tussen 01:00 uur en 06:00 uur. Wanneer? We doen het onderhoud 's nachts tussen 01:00 en 06:00 uur. Je verbinding wordt dan kort onderbroken. Je kunt dan even niet internetten, tv‑kijken en bellen. Dit duurt maximaal een kwartier, daarna werkt alles weer zoals voorheen. Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen. Wat moet jij doen? Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de Mediabox krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de Mediabox. Als we klaar zijn Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of mediaconverter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar! Verandert er nog iets? Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken. Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen