Skip to main content
Beantwoord

Klacht: Na zeker 10 uur bellen en van kastje naar de muur (3 maanden lang): verlengen lukt niet...

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Heel eerlijk gezegd weet ik niet zo goed meer waar ik moet beginnen.

Vandaag weer 2 uur aan de telefoon gezeten met diverse mensen van sales (waarvan iemand onbeschoft te noemen, dit kan echt niet...). Gelukkig vanmorgen met de beste wil eindelijk wel geholpen op 1 onderdeel van het probleem door een vriendelijke medewerker.

Kort samengevat is er van alles mis gegaan bij het verlengen van mijn abonnement nadat ik eerst over wilde stappen naar een andere provider en door jullie met mijn goedvinden is teruggedraaid omdat jullie ook een mooi aanbod zouden doen.

Vanaf daar gaat eigenlijk bijna alles mis. 

Ik had wel weer internet maar ik kon mijn abonnement niet (met korting) verlengen omdat jullie systeem een bug had. Na veelvuldig bellen van mijn zijde is dat uiteindelijk verholpen.

Vanuit daar heb ik gesproken met een medewerker van jullie die mij beloftes heeft gedaan en mij ook beloofd heeft de dag erna terug te bellen (naam bekend).

Gebeurde niet. Zelf meerdere keren contact geprobeerd te zoeken met deze medewerker maar helaas.

Daarna eerdere malen zelf contact opgenomen met jullie en steeds als iemand wil verlengen wordt ik of eruit gegooid (opgehangen?) of doorverbonden met een andere afdeling. Wanneer ik dan weer iemand aan de telefoon krijgt die niks van mijn situatie en de bijbehorende afspraken en beloftes mee, terwijl sales zegt dat ze juist op de hoogte zijn  gebracht (en ik ook 20 min in de wacht heb gestaan). Kan ik weer van voor af aan beginnen en daar gaan we weer….

Als klap op de vuurpijl spreek ik vandaag 3 (!) verschillende medewerkers van sales die allemaal wat anders zeggen en mij uiteindelijk niet verder kunnen helpen (en ok nog eens allemaal verschillende aanbiedingen doen, dan wel beloven het op te lossen maar dat vervolgens niet doen).

Van het kastje naar de muur noemen ze dat. Al 3 (!) maanden lang. Welke Odido medewerker neemt mij serieus en wil samen zoeken naar een passende oplossing?

Hartelijke groet

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@IJvB, dank voor dit topic! Ik waardeer het ontzettend dat je wilt verlengen. Het is dan ook verre van de bedoeling dat dit met hobbels verloopt. Excuus hiervoor! Ik ben blij dat je inmiddels gebeld bent, maar het is duidelijk dat hier nog naar gekeken moet worden door één van mijn Sales collega's. Omdat zij precies weten hoe en wat, heb ik één van mijn collega's gevraagd dit op te pakken. Je kan van hem een belletje verwachten in de loop van de week. Als het op dat moment niet uitkomt, kunnen jullie een losse belafspraak maken om dit te doorlopen. Super bedankt voor je geduld zover, dit komt goed!

Bekijk origineel

3 reacties

• Auteur
  • 2 reacties
  • 21 maart 2025

@Odido 

Dit is wel een vooruitgang. Ineens werd ik binnen een uur gebeld door iemand die alles voor mij kon regelen. Abonnement direct aangepast maar het ging o zo snel. Het zat binnen 2 minuten ineens in mijn mail. Je vraagt je toch af waarom dat niet eerder kon….

Er werd gezegd “ maar een jaar is goedkoper”. Maar ik wil gewoon een contract voor 2 jaar inclusief de gratis wifi punten en korting. Door de (absolute) snelheid van deze (wel fijne) “Oplosser” heb ik ja gezegd tegen 1 jaar (my bad?) terwijl ik voor 2 jaar wil gaan tegen exact dezelfde condities zoals mij eigenlijk eerder ook al beloofd waren. Daarnaast ook vreemd:

Je hebt met je verlenging gekozen voor nog sneller glasvezel van Odido. Om je hierop voor te bereiden moeten we het kastje vervangen dat tussen je aansluitpunt en modem zit (de ONT). Gaan we meteen regelen! Je krijgt hiervoor een e-mail en sms-bericht van onze monteursdienst Guidion. Daarin vind je een link naar jouw persoonlijke afsprakenpagina. Zo kies je zelf een moment uit dat jou het beste uitkomt.

Maar hoe zit dit dan want ik had al 1gb/400mb (later). Bellen jullie nog even terug Odido?

Daarnaast heb ik vanmiddag een sales medewerker gesproken die aangaf dat mijn modem verouderd is en vervangen moet worden? Wat is nou waar en wat niet...

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2626 reacties
  • Antwoord
  • 23 maart 2025

Hi ​@IJvB, dank voor dit topic! Ik waardeer het ontzettend dat je wilt verlengen. Het is dan ook verre van de bedoeling dat dit met hobbels verloopt. Excuus hiervoor! Ik ben blij dat je inmiddels gebeld bent, maar het is duidelijk dat hier nog naar gekeken moet worden door één van mijn Sales collega's. Omdat zij precies weten hoe en wat, heb ik één van mijn collega's gevraagd dit op te pakken. Je kan van hem een belletje verwachten in de loop van de week. Als het op dat moment niet uitkomt, kunnen jullie een losse belafspraak maken om dit te doorlopen. Super bedankt voor je geduld zover, dit komt goed!

• Auteur
  • 2 reacties
  • 23 maart 2025

Hi Cheyenne,

Dank voor je reactie! Ik wacht het telefoontje dan even af in de hoop dat het goed gaat komen (eindelijk).

Fijne avond!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen