Heel eerlijk gezegd weet ik niet zo goed meer waar ik moet beginnen.
Vandaag weer 2 uur aan de telefoon gezeten met diverse mensen van sales (waarvan iemand onbeschoft te noemen, dit kan echt niet...). Gelukkig vanmorgen met de beste wil eindelijk wel geholpen op 1 onderdeel van het probleem door een vriendelijke medewerker.
Kort samengevat is er van alles mis gegaan bij het verlengen van mijn abonnement nadat ik eerst over wilde stappen naar een andere provider en door jullie met mijn goedvinden is teruggedraaid omdat jullie ook een mooi aanbod zouden doen.
Vanaf daar gaat eigenlijk bijna alles mis.
Ik had wel weer internet maar ik kon mijn abonnement niet (met korting) verlengen omdat jullie systeem een bug had. Na veelvuldig bellen van mijn zijde is dat uiteindelijk verholpen.
Vanuit daar heb ik gesproken met een medewerker van jullie die mij beloftes heeft gedaan en mij ook beloofd heeft de dag erna terug te bellen (naam bekend).
Gebeurde niet. Zelf meerdere keren contact geprobeerd te zoeken met deze medewerker maar helaas.
Daarna eerdere malen zelf contact opgenomen met jullie en steeds als iemand wil verlengen wordt ik of eruit gegooid (opgehangen?) of doorverbonden met een andere afdeling. Wanneer ik dan weer iemand aan de telefoon krijgt die niks van mijn situatie en de bijbehorende afspraken en beloftes mee, terwijl sales zegt dat ze juist op de hoogte zijn gebracht (en ik ook 20 min in de wacht heb gestaan). Kan ik weer van voor af aan beginnen en daar gaan we weer….
Als klap op de vuurpijl spreek ik vandaag 3 (!) verschillende medewerkers van sales die allemaal wat anders zeggen en mij uiteindelijk niet verder kunnen helpen (en ok nog eens allemaal verschillende aanbiedingen doen, dan wel beloven het op te lossen maar dat vervolgens niet doen).
Van het kastje naar de muur noemen ze dat. Al 3 (!) maanden lang. Welke Odido medewerker neemt mij serieus en wil samen zoeken naar een passende oplossing?
Hartelijke groet