Skip to main content

Komen topics die door moderators voor plaatsing beoordeeld moeten worden wel aan?

• is King of Content
  • 55 reacties

Ik heb deze week een topic gemaakt dat na plaatsing eerst door een moderator beoordeeld moet worden.

Ondertussen heb ik het twee keer vernieuwd met nieuwe info en namen van andere providers verwijderd omdat dat misschien gevoelig ligt,

Bij de laatste heb ik zelfs Rev.2 aan het onderwerp toegevoegd.

Maar het blijft stil…..

Gaat dat wel goed?

Uitgelichte reactie

5 april 2025

Op het forum praat je vooral met andere klanten. Moderators zijn schaars omdat dit geen directe chat met de klantenservice is. Die is er alleen telefonisch op 0800-0092.

Hoe dat bij andere providers is weet ik niet, maar hier is ook fun en gezelligheid van belang naast tips en truuks uitwisselen.

7 reacties

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1047 reacties
  • 5 april 2025

Ja, het is echt triest met de posts die in die lijst verdwijnen. Ga er maar vanuit dat die niet actief bekeken wordt. Eens in de paar weken kijkt een moderator er eens in en wordt er een postje uitgehaald. Maar de bezetting op de community door moderators is helaas uiterst triest. Zeker ook gezien het feit dat Odido de community ziet als tweede hulplijn. Ik begrijp dat ze het druk hebben en een hele lijst af te werken hebben maar zelfs het beantwoorden van topics die op een moderator zitten te wachten is (te) groot en duurt te lang (of ze zien pas na een paar weken/maanden dat het topic 'er doorheen geglipt is').

Odido zou hier echt een ander systeem voor moeten hebben (of meer moderators moeten regelen).

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8881 reacties
  • 5 april 2025

Op het forum praat je vooral met andere klanten. Moderators zijn schaars omdat dit geen directe chat met de klantenservice is. Die is er alleen telefonisch op 0800-0092.

Hoe dat bij andere providers is weet ik niet, maar hier is ook fun en gezelligheid van belang naast tips en truuks uitwisselen.

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • 1047 reacties
  • 5 april 2025

Helaas is de telefonische helpdesk zo incapabel dat ze vaak ook mensen maar gewoon naar de community doorverwijzen. Leuk. Dan zit je in een eindeloze lus.

De helpdesken van andere providers hebben vaak nog een behoorlijke 2e en 3e lijns-helpdesk met zeer vaardige medewerkers. Odido heeft dat absoluut niet (op een paar medewerkers na) en de enige die dan kunnen helpen zijn die schaarse medewerkers die hier op de community rondhangen (die overigens wel goed zijn maar helaas onderbezet). Het is gewoon hoe Odido werkt. Voor nieuwe klanten is dat ook altijd weer even een verrassing.

Als ik de telefonische helpdesk van Odido zou moeten vergelijken met die van Ziggo... nou... dan is die van Ziggo vele malen beter... en dát wil wat zeggen. 

Maar goed... ​@eric hoe stel jij voor dat al die posts in de moderator-rij beoordeeld worden? Want ik heb van een aantal weken geleden ook nog wel wat posts daarin zitten (en ​@CoS dus ook). Die worden gewoon niet beoordeeld. Een moderator zou hier niet zo schaars moeten zijn dat dat niet elke dag bekeken wordt.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8881 reacties
  • 5 april 2025

Ik heb geen last van posts die in een moderator rij komen,  dus ik kan je daar niet mijn ervaring over geven.

• Auteur
  • is King of Content
  • 55 reacties
  • 6 april 2025

Dank voor jullie reacties, een eye-opener.

Het is wel zorgelijk, dus ik ga maar een nieuw topic maken.

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • 1047 reacties
  • 6 april 2025
CoS schreef:

Probeer de linkjes e.d. tot een minimum te beperken. Of voeg de linkjes later toe via een edit (ik weet niet of dat laatste werkt). Linkjes zijn ook een reden waarom een post in de moderator lijst verdwijnt (hoeveel er ook wel eens posts naar toe gaan zonder linkjes).

• Auteur
  • is King of Content
  • 55 reacties
  • 6 april 2025
rvk01 schreef:
CoS schreef:

Probeer de linkjes e.d. tot een minimum te beperken. Of voeg de linkjes later toe via een edit (ik weet niet of dat laatste werkt). Linkjes zijn ook een reden waarom een post in de moderator lijst verdwijnt (hoeveel er ook wel eens posts naar toe gaan zonder linkjes).

Ik had geen linkjes in het topic opgenomen maar wel zaken als airable.fm, covertarchive.org, het daaraan gelinkte IP-adres op het forum van Ziggo (via het KPN forum), etc. Anyway, ik heb net een nieuw topic gemaakt en dat zonder problemen geplaatst.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen