Skip to main content
Beantwoord

glasvezel

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedenavond,

Ik heb een huis gekocht van een overleden bewoner. Volgens de Odido-website is er glasvezel beschikbaar op mijn nieuwe adres. Betekent dit dat ik gewoon glasvezel kan bestellen? Of kan het zijn dat er wel een glasvezelnetwerk is, maar de woning niet is aangesloten op dat netwerk? Ik kan dit dus helaas niet navragen bij de vorige bewoners.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Hdvug 

Als er glasvezel beschikbaar is, gewoon bestellen. Mocht er nog iets moeten gebeuren dan zal Odido dit voor je regelen. Is er wel een glasvezelaansluitpunt aanwezig in de woning? Dan zou de aansluiting gereed moeten zijn.

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20998 reacties
  • Antwoord
  • 11 april 2025

Hallo ​@Hdvug 

Als er glasvezel beschikbaar is, gewoon bestellen. Mocht er nog iets moeten gebeuren dan zal Odido dit voor je regelen. Is er wel een glasvezelaansluitpunt aanwezig in de woning? Dan zou de aansluiting gereed moeten zijn.

• Auteur
  • 2 reacties
  • 11 april 2025

Het is mij niet bekend of er een glasvezelaansluitpunt is. Wat als dat niet zo is?

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1127 reacties
  • 11 april 2025

Met andere woorden... Neemt Odido de kosten op zich als de glasvezel nog naar binnen gelegd moet worden (vanuit de straat)??

Want de postcodecheck geeft alleen aan of het glasvezel in de straat ligt, niet of het ook daadwerkelijk binnen is aangesloten (weet ik uit ervaring bij het Delta-netwerk).

• Auteur
  • 2 reacties
  • 11 april 2025

Dank voor je antwoord.

Die kosten vind ik niet eens het allerbelangrijkst, maar het moet wel goed geregeld worden. Maar goed, eerst maar eens kijken of er een aansluitpunt zit op de dag van sleuteloverdracht.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20998 reacties
  • 11 april 2025

@Hdvug 

Indien die er niet is dan wordt dat ook gewoon voor je geregeld, je hoeft er niet voor te doen.

Vaak gebeurt dat kosteloos 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen