Skip to main content
Beantwoord

Niet toegestaan inloggen op modem

Toon eerste reactie

28 reacties

Dank voor alle reacties.

Plume app kun je alleen gebruiken als je deco's of satellieten hebt. Wifi kanalen aanpassen kan niet in de webapp.

En..... Ook belangrijk, vooraf is het niet duidelijk gemaakt dat je de controle over het modem niet hebt. De enige manier lijkt een andere provider waar het wel.kan of zelf een modem aanschaffen. 

Helaas krijg ik maar niet een antwoord van Odido, geen reactie tot dusver

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8983 reacties
  • 3 februari 2025
roelandendoriengmail.com schreef:

Dank voor alle reacties.

Plume app kun je alleen gebruiken als je deco's of satellieten hebt. Wifi kanalen aanpassen kan niet in de webapp.

En..... Ook belangrijk, vooraf is het niet duidelijk gemaakt dat je de controle over het modem niet hebt. De enige manier lijkt een andere provider waar het wel.kan of zelf een modem aanschaffen. 

Helaas krijg ik maar niet een antwoord van Odido, geen reactie tot dusver

Je krijgt hier verder geen reactie omdat hier moderators alleen met klanten over consumenten producten spreken. Voor zakelijk is er alleen een dedicated telefonisch klantenservice team.

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 13 april 2025

Hallo,

Ik had hetzelfde probleem, dus ik heb een userscript geschreven die dit oplost. Info en hoe te installeren staat op mijn GitHub. Hopelijk helpt dit nog iemand.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen