Welkom op onze community! @Lizzy23
Wat superfijn om te lezen dat de verbinding inmiddels is hersteld. Geweldig! 😀
Ik begrijp goed dat je graag gecompenseerd wil worden voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Hier hoef je geen formulier voor in te vullen, dit regel ik graag voor je.
Het systeem berekent de compensatie automatisch vanaf het moment van melding tot wanneer de verbinding weer is hersteld. Het bedrag wordt vervolgens automatisch verrekend met de volgende factuur. Je ontvangt hierover ook een e-mail ter bevestiging.
Op dit moment kan ik alleen nog niet bij jouw gegevens in ons systeem. Wil je de lege velden (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) van je community profiel invullen? Dit doe je door rechtsboven in op Profiel te klikken > ‘Mijn Profiel’ > ‘Bewerk profiel’.
Geef je mij een seintje als je klaar bent? Dan kijk ik direct met je mee!