Apparatuur teruggestuurd met de code die is gescand door dhl medewerker.
De chat bot heeft natuurlijk weer geen enkele medewerkers beschikbaar om te overleggen. Niet bij service, niet bij verkoop.
Verschrikkelijk irritant. Wat een verschil met Delta of Caiway. Jarenlang altijd een werkende chat.
Half 12 woensdag ochtend is het ondanks pogingen onmogelijk te chatten. Hier is het niet prive om gegevens te delen en dat wil ik natuurlijk niet. Bellen is onhandig omdat ik bewijs van versturen moet laten zien. Het is blijkbaar onmogelijk voor odido om het mogelijk te maken:
1 te chatten,
2. Een bovenwoning in te vullen als adres op de contact pagina
3. Simpel het adres van terug sturen te vermelden zodat ik het kan gebruiken om op dhl te controleren met dhk verstuur nummer waar het pakket is. Odido gebruikt een qr code die gescand wordt door de dhl medewerker. Ik wil gewoon de postcode of dat wat ik moet invullen. Via de onbruikbare izzi chatbot, geen adres. Chatbot van Caiway delta geeft zelfs zonder inlog, zonder medewerker, een terugstuur adres. Ik heb wel een adres gevonden op internet. Maar die gaf geen pakket gevonden als resultaat. Ech, wanneer ik medewerkers spreek ben ik altijd tevreden, de medewerkers zelf helpen altijd heel goed. Van odido. Maar de website, de chat, de beschikbaarheid van gegevens. Wat een gedoe.
Ik heb de apparatuur terug gestuurd met qr code en een verzend bewijs, 10 dagen geleden, via dhl. Ook net gemeld op de odido website waar ik mijn huis nummer niet kan invullen. De router t56 was een absolute ramp. Ook de huidige tv mediabox moet dagelijks de stekker worden uitgehaald om de error tijdelijk te repareren dat er geen internet is, ook al heeft het kastje gewoon internet. Hoe lang gaat het nog duren voordat odido de mediabox update? Bij delta, nog nooit hoeven doen. Bij Ziggo, nooit hoeven doen. Bij odido, iedere dag d stekker er uit want ineens een error dat de mediabox geen internet heeft. Alleen te fixen door de stroomkabel ervuutvte halen en er weer in te doen. Lijkt wel alsof odido een bedrijf is wat net 2 weken bestaat. Zoveel vreemde nalatigheid. Het enige wat betrouwbaar werkt zijn de medewerkers zelf.