Skip to main content
Beantwoord

Geen ontvangstbevestiging na retour sturen apparatuur

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi, mijn modem had een defect en ik heb daarom een nieuwe opgestuurd gekregen. Ik heb op jullie verzoek de ouder teruggestuurd en zie dat deze ontvangen is in mijn DHL track and trace.
Ik heb toch een mail gehad over het feit dat Odido nog niets ontvangen heeft.
Kunnen jullie even checken wat hier niet goed gaat.
Dank je.

Ik heb een screenshot van de DHL Track and trace bijgesloten, zodat jullie weten om wel pakket het gaat.

Beste antwoord door floja

Hi Tommie, dank voor je bericht. Goed dat jullie het modem in goede orde hebben retour ontvangen.

Ik krijg dus nog een mail hierover deze week(is vorige week vrijdag ontvangen) dan als het goed is?

Dank zover.

Bekijk origineel

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Hoi ​@floja, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over bent gestart. Ik ga dit meteen voor je uitzoeken. Bedankt voor het invullen van al je gegevens, hierdoor kon ik makkelijk bij je abonnement komen. Ik kan je ook met een gerust hart vertellen dat het modem netjes bij ons is aangekomen en is afgemeld. Na dat wij het modem hebben ontvangen kan het 6 werkdagen duren voordat het administratief is afgemeld. Ik denk dat dit net gekruist is met de herinneringsmail. Je hoeft je dus geen zorgen te maken, alles is netjes afgemeld. Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust!

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 april 2025

Hi Tommie, dank voor je bericht. Goed dat jullie het modem in goede orde hebben retour ontvangen.

Ik krijg dus nog een mail hierover deze week(is vorige week vrijdag ontvangen) dan als het goed is?

Dank zover.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Hey ​@floja, we hebben je de e-mail op 31-03 verstuurd om 15:02. Daarin staat dat alles netjes is ontvangen! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen