Skip to main content
  • 2,638 Topics
  • 18,126 Reacties
2636 Topics
5G Klik&Klaar details
Hoi, Klik&Klaar is vanochtend gelanceerd. De details van de dienst zijn helaas erg summier terwijl die erg belangrijk gaan zijn om te bepalen of de dienst bruikbaar is. Enkele vragen, heeft Odido deze punten al gespecificeerd? Ik lees her-en-daar op andere nieuwssites wel verschillende details maar kan deze op de Odido website nog niet verifieren. De voorwaardes geven aan “ongelimiteerd” hoewel de kleine lettertjes zeggen dat dit 2TB is. Er is dus geen systeem meer met databundel aanvullers? Het Modem type/model lijkt een Zyxel NR5307, klopt dat? Is deze router ‘open’ in de zin dat je zelf de configuraties kunt aanpassen? Bijvoorbeeld; is het gebruik van Band-Lock mogelijk? Kun/mag je ook een antenne aansluiten op het modem voor een beter signaal? In mijn geval heb ik een mobiel abonnement maar geen klantvoordeel. Ik begrijp dat als ik Klik&Klaar zou activeren ik zodoende 5 euro korting krijg, maar ook 2,50 euro korting op het bestaande mobiele abonnement. Wordt dat abonnement hiermee ook opnieuw verlengd (En zoja, tegen dezelfde voorwaardes of prijzen van vandaag)? Als je kiest voor het ophalen van het modem, gaat de dienst dan in op het moment van ophalen? De website geeft aan dat de dienst ingaat op het moment dat het modem door DHL wordt afgeleverd, maar dat is natuurlijk niet van toepassing in dit geval. Binnen welke termijn zal het modem moeten worden afgehaald? Bedankt!
Gebeld worden door iemand van KPN, of verkoper van derden, omdat ik gebruik maak van hun Netwerk
Je vraagt je vast af, wat is dit voor een topic, ik ga het uitleggen. Vandaag gaat de telefoon, telefoonnummer +31 (0)33-808.04.02, met als vraag of ze spreekt met Dhr. *****. Ik vraag deze persoon met wie ik spreek en waarom ze met deze meneer wil spreken. Dan krijg ik te horen dat ik momenteel gebruik maak van het internet structuur van KPN en dat ze ziet dat ik geen klant ben bij KPN. Waarop ik direct zeg dat ze niet verder hoeft te gaan, ik heb een internet provider en daar ben ik tevreden mee. Uiteraard krijg je dan te horen dat ze een veel goedkopere aanbieding kunnen doen als ik overstap naar KPN. Waarop ik zeg; “als KPN de goedkoopste was geweest dan was ik daar wel klant geworden, 8 maanden geleden. KPN is dan ook niet de goedkoopste en waarom belt u mij want ik ben geen KPN klant en ook nooit geweest”. Hoe weet deze persoon dat ik gebruik maak van het KPN netwerk om Odido internet af te nemen? Daarnaast begrijp ik niet dat iemand kan bellen als je nog nooit klant bent geweest. Maar gelukkig had ze al wel door dat ze bij mij niet verder hoefde te gaan want ze zei gelijk dat ze merkt dat ik toch niet wil overstappen en wenst me een fijne dag. Toch wel goed ingezien want ik wil geen klant worden en ik ben ook zeker niet van plan over te stappen, ook al waren ze goedkoper. Maar ook na dit gesprek geen mogelijkheid om mij uit te schrijven uit een register of iets. Hoe kan het dat ze mijn gegevens hebben? Ik ben nog nooit klant geweest bij KPN, dan mogen ze toch niet bellen? En nu vraag ik me dus af, geeft Odido mijn informatie vrij aan dit soort aanbieders die me zomaar bellen en met aanbiedingen komen wat hun op dat moment het beste uit komt? Verkoopt Odido mijn gegevens of is de beheerder van het netwerk persoonlijke informatie aan het afstaan/verkopen? Ik heb bij Nieuwsbrief en personalisatie alles op UIT gezet, waarom krijg ik dan toch dit telefoontje? Dacht dat als ik deze allemaal op UIT zet, ik dan geen vreemde verkoop praatjes krijg. Zit daar niet op te wachten en zeker niet als ik net een contract van 2 jaar heb afgesloten. Hoe voorkom ik deze onzin opnieuw en kan Odido iets doen om mijn gegevens NIET meer door te geven?

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen