Beste klantenservice/community,
Vandaag kreeg ik een mail met het bericht dat er op 21-8 een factuur van €90,- geïncasseerd gaat worden, vanwege het niet terug sturen van apparatuur. Het zou hierbij gaan om een TV box, welke ik gewoon netjes terug gestuurd heb en hiervan ook per mail een melding van heb gehad op 15-6.
Een beetje achtergrond informatie: In Mei heb ik een overstap geprobeerd voor een week naar Ziggo, waaruit bleek dat er mij iets verkocht was wat ik niet wilde. Hierdoor ben ik weer terug naar T-mobile gegaan, maar omdat er in de overstap tussen de providers iets fout was gegaan, was mijn contract al beëindigd en moest er een nieuw contract aangemaakt worden (hierdoor heb ik 2 weken zonder tv/internet gezeten).
Ik heb hiervoor mijn oude apparatuur al eens terug gestuurd, en ook weer nieuwe apparatuur voor gekregen, maar in Juni kreeg ik nogmaals de vraag om mijn Tv box te retourneren ondanks dat ik pas een nieuwe heb gehad. Ik dacht dat het misschien een nieuwere versie was, of vanwege het feit dat de installateur van T-mobile wat moeite had deze om te starten. Dus ook deze box heb ik geretourneerd, waar ik een bevestiging van ontvangst van heb gekregen op 15 Juni. Echter, krijg ik nu alsnog een factuur voor het niet inleveren hiervan.
Omdat dit niet klopt, heb ik hier de klantenservice zojuist voor gebeld. Zij gaven aan dat, gezien het bovenstaande, het kan zijn dat er iets fout is gegaan in de administratieve verwerking hiervan, maar kreeg wel continue het verwijt dat dit komt omdat ik mijn apparatuur niet op tijd opgestuurd had, terwijl dit wel het geval was. Ik hou het maar even op dat we waarschijnlijk langs elkaar af aan het praten waren, maar er werd geen moeite gedaan om het vanuit de klant zijn perspectief te begrijpen, wat het een onprettige ervaring maakt.
Samengevat - Het gaat mij erom dat de factuur van €90,- onterecht is en ik deze tegengehouden wil hebben, of een verrekening hiervan, en ik zou hier graag een bevestiging van willen voordat er straks gezegd wordt dat ik dit eerder had moeten melden (en voor mezelf zodat ik weet dat het rechtgetrokken wordt).
Alvast bedankt voor de reacties! :)