Ik gebruik laptops, smartphones en tablets, mogelijk met WiFi 7. Heeft Odido een modem met WiFi 7 nu?
Nee, die heeft Odido nog niet. Je kan natuurlijk wel een eigen router of Acces Point gebruiken.
Jammer, is er al zicht op wanneer Odido deze krijgt, of wordt het zelf een router neerzetten?
ik zou er niet op wachten, en als ie er is dan alleen voor nieuwe klanten en jij mag je huidige zyxel gewoon ‘opgebruiken’.
Nee, die heeft Odido nog niet. Je kan natuurlijk wel een eigen router of Acces Point gebruiken.
Dan gebruik ik nog steeds T50 modem met WiFi 5 heel erg slecht!
die haal je er natuurlijk tussenuit. Is al veel over geschreven op deze community.
We hebben inderdaad nog geen modem met Wifi 7 standaarden. Uiteraard zullen we niet stil zitten en meegaan met de technologie. Echter is er op dit moment nog niks bekend hierover.
die haal je er natuurlijk tussenuit. Is al veel over geschreven op deze community.
Nog steeds geen T56 modem heb ik met WiFi 6 nu!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.