Skip to main content
  • 1,839 Topics
  • 8,079 Reacties
1839 Topics
Zakelijk verlengen mobiel abonnement is misleiding (Zakelijk)
Hierbij dien ik klacht tegen de "misleiding" van de klant bij het verlengen van mijn abonnement. Op mijn pagina in mijn Odido omgeving zag ik bij mijn nummer xxx "Verlengen" staan. Er stond "Je mag verlengen". Ik vond het heel fijn dat ik mijn abonnement kon omzetten in een nieuwe en een nieuwe toestel kon aanschaffen.De bestelling werd doorgezet. Tijdens bestelproces kreeg ik NERGENS een melding dat iets verkeerd gaat.Vandaag was ik bij Odido shop om het toestel op te halen. Er bleek dat het dus niet om verlenging ging maar om een nieuw abonnement op mijn nummer (dus 2 abonnementen en dubbele kosten). Dat is nooit mijn intentie geweest. De bestelling heb ik ter plaatse geannuleerd op advies van medewerker van telefonische helpdesk Odido hulp bij online bestellen. Daarbij kreeg ik te horen dat ik bij verlenging € 70 boete moest betalen als ik toch zou willen doorzetten. Dit heb ik natuurlijk niet geaccepteerd. Het is nooit mijn bedoeling geweest om met boete te verlengen.Ik vind de gang van zaken heel slordig door Odido en niet kunnen- om de klant op deze manier te misleiden en vervolgens achter kleine lettertjes van algemene voorwaarde te scharen (medewerker zei dat ergens in algemene voorwaarden staat). Zo ga je met de klant niet om en bouw je geen lange klantrelatie! UPDATE: ik zie weer in mijn Odido omgeving de knop/optie "Verlengen". Dit is toch onzin op zijn minst? Nog erger: 3 keer contactformulier ingevuld met deze klacht. Ik zou nog een bevestigingsmail ontvangen maar ook dit werkt (blijkbaar) niet, in spambox ook niks. Ronduit slecht!
Verlenging abonnement annuleren
Ik en mijn man zijn al vele jaren trouwe klant bij Odido, voorheen T-Mobile, voor zowel onze mobiele telefoonabonnement en als Internet en TV. Onlangs werd ik gebeld door een medewerkster van Odido met de mededeling dat ik mijn telefoonabonnement (sim only) kon verlengen. Er werd mij een kleine korting geboden. Ik heb meerdere malen nadrukkelijk aangegeven dat ik best wilde verlengen op voorwaarde dat mijn abonnement precies hetzelfde bleef, dus inclusief 120 minuten bellen van Nederland naar het buitenlant (Frankrijk) Mij werd dat ook meerdere malen bevestigd door de medewerkster “ Ja, 120 minuten”zei ze. Ik zei, nou verleng dan maar. Heel snel daarna ontving ik per mail de bevestiging, inclusief de voorwaarden. Gelukkig controleerde ik het even. Wat bleek? Helaas waren de 120 belminuten van Nederland naar Frankrijk er uit gehaald. Dit kost nu 23 cent per minuut. Ik was behoorlijk pissig want bel vaak naar Frankrijk en de 120 minuten per maand die eerder gratis waren kosten mij nu dus 120 x 23 cent is 27 euro!!!! Ik heb dus op mijn vrije zaterdagochtend anderhalf uur met de klantenservice aan de lijn/in de wacht gehangen. Aardige medewerkers, die het helemaal met mij eens waren dat dit zeer onfatsoenlijk was van hun collega en dat hun collega dit dan zelf maar op moest gaan lossen als ze er zou zijn. De medewerkers luisterden denk ik ook ons gesprek terug want ik hing iedere keer erg lang in de wacht. Echter werd mij gezegd dat het niet mogelijk was om weer terug te gaan naar mijn oude abonnement. Ze kregen dan een foutmelding. Ik zou hierover door de collega die mij de verlenging had aangesmeerd teruggebeld worden. Ik heb aangeveven dat als het niet maandag 20 januari was opgelost ik al mijn abonnementen bij Odido op ging zeggen. Ik heb helaas niks meer gehoord, het is echt niet te geloven. Ik ben zo ongelofelijk pissig hierover, is dit hoe een trouwe klant wordt behandeld bij Odido?????. Ik heb gewoon wettelijk 14 dagen bedenktijd, maar Odido weigert hieraan tegemoet te komen. Wat nu. Moet ik nu echt een andere provider zoeken. Wat een gedoe zeg!!

Laatst verdiende badges

  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen