Skip to main content

Hallo,

Ik heb 2 weken telefonisch contact gehad met jullie, ik ben in het buitenland en wil mijn abonnement omzetten naar prepaid, waarom is dit niet doorgevoerd 2 weken geleden?

Bij een abonnement heb je te maken met een opzegtermijn van 30 dagen. Dus als je een bevestiging hebt gehad dat je abonnement wordt beeindigt zal dat nu nog 2 weken duren.

Bij een abonnement heb je te maken met een opzegtermijn van 30 dagen. Dus als je een bevestiging hebt gehad dat je abonnement wordt beeindigt zal dat nu nog 2 weken duren.

Ik heb geen bevestiging gehad

Hallo ​@Donvanderborgh, van harte welkom op onze Community en wat leuk dat je in het buitenland bent! Wat Eric hier aangeeft, klopt helemaal. Je hebt bij omzetting van je abonnement naar PrePaid altijd een maand opzegtermijn (ook bij een opzegging). Ik vermoed dat het in orde is gemaakt, maar dat mijn collega de bevestiging vergeten is te sturen. Ik kijk dit graag voor je na! Kun je alleen nog de juiste geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer invullen in je profiel? Dan kan ik daarna met je meekijken! 

Gedaan

@Donvanderborgh Thanks! Ik heb gelijk gekeken en ik zie dat je op 13 december contact hebt gehad met een collega om je abonnement om te zetten naar PrePaid. Je zit inderdaad aan een maand opzegtermijn en ik zie dat hij de omzetting per 14-1-2025 voor je heeft verwerkt. Op deze dag zal je abonnement worden omgezet naar een PrePaid-aansluiting! Je kunt dit bericht als de bevestiging beschouwen. 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. Anders wens ik je alvast een hele fijne jaarwisseling toe! ✨

Reageer