Skip to main content
  • 1,870 Topics
  • 8,216 Reacties
1870 Topics
Abonnementskosten na wijziging en Mijn Odido
Goede dag, mijn naam is Maja en na een gesprek met odido kreeg ik op 17.2 een e-mail op mijn e-mailadres `aandachtplus` van odido dat mijn mobiele abonnement was verlaagd van 10 naar 2 GB, wat betekent dat ik in plaats van 17.80 (aangezien ik geen data gebruik), ca. € 12,- zou gaan betalen per maand (en dat ik het nog elke maand kan omzetten naar prepaid). Toen werd mij verteld dat het vanaf die dag zou werken. Toen vroeg ik u om het naar mijn e-mailadres bij Gmail te sturen, omdat ik dat Yahoo-e-mailadres al een tijdje niet meer heb gebruikt. Een van uw collega's met wie ik sprak, zei dat ze het zeker zou doen. Ik heb die e-mail echter niet ontvangen. Na lang zoeken lukte het me om in te loggen op dat Yahoo-e-mailadres. Daar zag ik dat er daadwerkelijk een e-mail was binnengekomen met de melding dat mijn abonnement was verlaagd. Vandaag keek ik echter naar mijn bankrekening en zag dat er opnieuw 17,80 euro van mijn rekening was afgeschreven, in plaats van de ca. 12 euro die een nieuw abonnement kost. Kunt u mij alsjublieft uitleggen waarom? Helaas zit ik nu al 10 dagen ziek thuis en kan ik niet praten vanwege keelpijn en hoest. Ik kan alleen maar schrijven, daarom schrijf ik hier, want ich kann geen emailadresse van odido vinden. Ten tweede kan ik niet inloggen op mijn account bij Odido. nl. Wanneer ik inlog en mijn abonnement wil bekijken, krijg ik deze zin: Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder deze eerst en probeer het over 30 minuten opnieuw. Wat moet ik hier precies verwijderen zodat ik toegang krijg tot mijn huidige abonnement? Alvast bedankt voor uw antwoord, mfg, maja
Mijn frustrerende klantreis bij Odido - bijna bij ingebrekestelling
Ik wil mijn ervaring met Odido delen en mijn frustratie uitspreken over de klantenservice die ik de afgelopen periode heb ontvangen. Het punt waarop ik een formele ingebrekestelling ga indienen is zeer dichtbij. Wat er gebeurd is Eind vorig jaar heb ik mijn abonnement gewijzigd naar een SIM-only contract. De medewerker verzekerde mij toen expliciet dat ik tijdens dit contract altijd nog kon overstappen naar een abonnement met toestel. Dit was voor mij een belangrijke voorwaarde. Ongeveer twee weken geleden ben ik naar de Odido-winkel in Zutphen gegaan om deze overstap te maken. Tijdens het bestelproces hoorde ik de medewerker ineens "Oeps" zeggen - het systeem had blijkbaar per ongeluk een bestelling geplaatst. Wat er volgde De bestelling is inmiddels ongeveer vijf keer geannuleerd Ik heb eindeloos veel gesprekken gevoerd met verschillende medewerkers, die allemaal hun best deden maar tegen een niet meewerkend systeem aan liepen Ik kreeg de toezegging dat ik zou worden teruggebeld of dat een andere afdeling ernaar zou kijken, maar dat eerste is niet gebeurd en dat laatste moet ik maar voor waarheid aannemen De "Oeps"-status blijft actief, waardoor ik nog steeds niet kan overstappen of een nieuw toestel kan bemachtigen Ik heb een formele klacht ingediend waar niet op gereageerd wordt Het lichtpuntje Vandaag (26 februari) heb ik eindelijk een medewerker in mijn woonplaats gesproken die mijn probleem begreep. Deze persoon heeft de situatie uitgezocht, de kwestie intern uitgezet en beloofd me op de hoogte te houden. Hoewel ik blij ben dat er nu eindelijk iemand is die de ernst van de situatie inziet, ben ik nog steeds zeer ontevreden over: Het feit dat ik achter een fout van Odido aan moet jagen De tijd en energie die het me heeft gekost om een fout van hen onder de aandacht te krijgen en hopelijk ook opgelost Het gebrek aan proactieve communicatie na de fout Het uitblijven van een snelle oplossing na een ogenschijnlijke knullige administratieve fout Wat ik verwacht Dat ze de toezegging nakomen en me laten overstappen naar een abonnement met toestel Een passende compensatie voor alle tijd, kosten en frustratie die deze situatie heeft veroorzaakt Een reactie op mijn klacht Als er binnen twee weken geen bevredigende oplossing komt, zie ik geen andere optie dan Odido formeel in gebreke te stellen en mogelijk verdere stappen te ondernemen via de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten. Dit is een relaas van mijn ervaring. Ik ben benieuwd of andere klanten vergelijkbare ervaringen hebben gehad en hoe Odido hierop geacteerd heeft.

Laatst verdiende badges

  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen