Ik heb twee mobiele abonnementen die beiden kort na elkaar zijn afgelopen aan het begin van deze maand. Omdat ik graag wilde verlengen als samen un limited heb ik voor 1 van de abbo’s een verlenging aangevraagd middels een unlimited basis abonnement. Vervolgens kreeg ik nergens duidelijkheid over hoe ik het andere abonnement kon koppelen. Heb diverse malen gebeld zonder bevredigend resultaat. Na vier lange pogingen denk ik eindelijk geholpen te zijn. Ik moest voor het andere (nog niet verlengde) abbo maar even naar de plaatselijke shop voor het aanvragen van nummerbehoud en het regelen van het nieuwe contract. Dus op mijn tweede nummer staat nu een contract voor samen unlimited. Toen ik vroeg hoe het dan met mijn eerste nummer zat werd mij verteld dat dit geen probleem was. Mijn eerste nummer werd nu het tweede nummer en het tweede werd het hoofdnummer. Alleen even geduld hebben tot begin januari ivm nummerbehoud. Nummerbehoud?? Ik zit toch al bij jullie?
Nu staat er nog steeds in mijn app dat ik mag verlengen, terwijl ik dat al gedaan heb. Ik heb een contract op mijn hoofdnummer voor unlimited basis en op mijn tweede nummer, nu dus mijn hoofdnummer heb ik een contract voor unlimited samen. Het eerste abbo gaat over twee dagen in en het andere begin januari zodra ik een app ontvang dat het nummer is overgezet. Nu drie telefoonnummers in mijn app en twee nieuwe contracten en verder niets zichtbaar behalve dat ik kan verlengen. Ik snap er helemaal niks van. De izzibot is dommer dan dom , de klantenservice praat overal snel doorheen en zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken maar ik heb intussen wel drie telefoonnummers en twee nieuwe abonnementen. Mijn gevoel zegt dat het niet klopt en het lijkt er nu op dat ik dadelijk 67,50 betaal i.p.v. 40 euro. Daarnaast lijkt het wel of Odido mij helemaal niet herkent als 1 klant, mogelijk doordat ik ook twee mobiele klantnummers heb? Kan iemand mij geruststellen en mijn contracten inzien voor ik dadelijk vastzit aan iets wat ik nooit heb gewild????