Skip to main content
Beantwoord

Deezer vast stoppen

• 20 februari 2025
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb mijn abonnement gewijzigd van onbeperkt premium naar plus en dus ook teruggegaan van 3 naar 1 punt. Nu heb ik ineens Deezer vast maandelijks en daar heb ik helemaal niet voor gekozen. Kan iemand dat voor mij stopzetten?

Beste antwoord door aolsthoo

Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@aolsthoo, van harte welkom op onze Community, ik help je hier graag bij verder! Je abonnement en de bundels zijn altijd maandelijks opzeg- en aanpasbaar. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat de bundel Deezer Vast vanaf morgen te wijzigen is. Ik heb voor nu een uitzondering voor je gemaakt en de bundel zojuist voor je stopgezet. Je ziet 'm vanaf nu ook niet meer terug in je Mijn Odido account! 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je! 😄

Thanks Pharwin!!!

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@aolsthoo, van harte welkom op onze Community, ik help je hier graag bij verder! Je abonnement en de bundels zijn altijd maandelijks opzeg- en aanpasbaar. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat de bundel Deezer Vast vanaf morgen te wijzigen is. Ik heb voor nu een uitzondering voor je gemaakt en de bundel zojuist voor je stopgezet. Je ziet 'm vanaf nu ook niet meer terug in je Mijn Odido account! 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je! 😄

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 22 februari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Thanks Pharwin!!!

Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Mobiel
  • 290 reacties
  • 24 februari 2025

Hi ​@aolsthoo, graag gedaan, namens mijn collega Pharwin. Je weet ons te vinden als we verder nog iets voor je kunnen betekenen. Fijne dag toegewenst!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen