Skip to main content
  • 1,839 Topics
  • 8,079 Reacties
1839 Topics
Rekeningnummer wijzigen en abonnement verlengen
Wat is er met de service gebeurd? Het is een onmogelijke klus om geholpen te worden. Ik snap dat er nog veel bugs zijn met de app sinds de rebrand naar Odido, maar lijkt me meer dan logisch om dan meer servicemedewerkers in te zetten om problemen op te lossen. Probleem: SInds de nieuwe app zie ik mijn abonnement niet meer en kan ik deze onmogelijk beheren. Er zijn 2 dingen die ik wil, rekeningnummer veranderen voor de facturering en internet toevoegen aan mijn abo (abo verlengen). Het probleem is dat de chatbot totaal geen relevante informatie geeft en eigenlijk gewoon tijdverspilling is. Ik vraag dus om een servicemedewerker, maar er is er nooit een beschikbaar! Om toch geholpen te worden ben ik vandaag naar een filiaal geweest van Odido, en ook dat was tijdverspilling! Na 20 minuten wachten voor ik aan de beurt was, word ik door een incompetente jongen geholpen die de simpelste taken op de computer niet uit kon voeren. 1) Hij kon mijn abonnement niet terugkoppelen aan mijn email om het te kunnen beheren, 2) hij kon mijn rekeningnummer niet veranderen. Hij zat steeds te prutsen met de pc en ik zag dat hij er niet uitkwam. Na zoveel minuten vertelde ik hem maar dat ik de klantenservice nogmaals ga proberen. Zonder te excuseren en of gedag te zeggen, riep hij gelijk: “Wie is de volgende?” Mijn vragen: Wat is er met jullie service gebeurd? Mag ik nog geholpen worden? En anders dan maar overstappen naar een andere provider!
Onjuiste informatie ontvangen over te wijzigen abonnement
Beste T-mobile, Ik heb bij jullie in oktober 2021 een Unlimited Mobiel + Internet voor thuis (€ 25 + € 25) afgesloten. Aanvullend heb ik later nog een tweede mobiel abonnement afgesloten. Naar aanleiding van jullie bericht dat er verlengd kon worden heb ik op 19 september 2022 met jullie telefonisch contact opgenomen. De reden hiervan was dat ik nier veel data gebruik en overwoog mijn Unlimited Mobiel te downgraden. Aangezien het een pakket betrof wilde ik - voordat ik deze wijziging doorvoerde - graag weten of dit gevolgen heeft voor de kosten of snelheid van mij Internet voor thuis abonnement. Jullie medewerking deelde mij mee dat de korting behouden blijft zolang je het mobiele abonnement behoudt. Derhalve heb ik besloten mijn Unlimited Mobiel te wijzigen. En wat blijkt er nu maanden later: Ik ben verkeerd geinformeerd. Het aanpassen van het Unlimited Mobiel abonnement heeft wel degelijk effect op de hoogte van de kosten va het Internet voor thuis abonnement: Deze is € 13,44 per maand duurder geworden. De stijging van het thuisabonnement zijn hoger dan de besparing op het mobiele abonnement. Het mag vanzelfsprekend zijn dat dit niet de bedoeling is. Naar aanleiding van bovenstaande heb ik op 22 december gebeld met T-mobile Thuis. Tijdens dit gesprek werd ik uiteindelijk doorverwezen naar T-mobile Mobiel. De opvolgende dag heb ik hen gebeld. De complimenten voor de medewerker die ik heb gesproken. Hij begreep het probleem en heeft overleg gepleegd met zijn collega's van Mobiel en Thuis. Na uiteindelijk een gesprek van 65 minuten kreeg ik te horen dat hij niets voor mij kon betekenen behalve het verlengen van het T-mobile Thuis abonnement. Hiermee betaal ik de eerste 6 maanden weliswaar de € 25 die ik nu ook betaalde, maar daarna ga ik € 55 betalen. Het werd mij dan ook afgeraden dit te doen. Ik word nu benadeeld doordat ik een keuze heb gemaakt op basis van foutieve informatie van uw medewerker. Het mag vanzelfspreken zijn dat ik op basis van de juiste informatie deze wijziging niet had gedaan daar ik nu financieel alsmede qua bundel van het mobiele abonnement erop achteruit ga. Verzoek aan T-mobile: Terugdraaien van de wijziging en het voortzetten van de door mij afgesloten abonnementen. Klantnummer T-mobile Thuis: [Gegevens verwijderd door Moderator.] Klantnummer T-mobile Mobiel: [Gegevens verwijderd door Moderator.]
Telefonisch contact met klantenservicemedewerker Jano
Beste lezer, Zojuist heb ik ruim 50 minuten gebeld met klantenservicemedewerker Jarno om te kijken of wij een oplossing kunnen vinden voor de negatieve BKR registratie die ik heb opgelopen omdat ik facturen over het hoofd heb gezien. Bij de BKR is de codering A (achterstand) geregistreerd op 15-8-2023 en veranderd naar codering H (hersteld) op 1-9-2023 . De codering die voor 14 dagen geregistreerd is heeft tot gevolg dat ik tot en met 1-9-2028 geen gebruik kan maken van diensten van financiële instellingen. Jarno heeft mij verteld dat hij nieuw is bij T-Mobile en heeft mij dat er geen directe oplossing mogelijk is. (hij heeft niet de bevoegdheden heeft om dit soort kwesties te behandelen) daarom heeft overlegd met zijn manager. Jano's manager gaf aan dat Odido niet bereid is om coulance te bieden. Omdat Odido niet bereid is om coulance te bieden terwijl ik al jarenlang klant ben en tot nu toe met tevredenheid gebruik heb gemaakt van jullie diensten, zal ik na afloop van mijn contractdatum een andere provider kiezen die niet gelinkt is en/of onderdeel is van Odido. Het zal Odido niets interesseren omdat ik slechts een klantnummer ben en u er toch financiëel niet van zal merken als ik mijn contract beëindig, maar het is een principekwestie. Na een telefoongesprek van 50 minuten waarin je een klant zo goed mogelijk probeert te helpen een droog "nee” krijgen van een manager is schofterig m.i. Ondanks dat er geen oplossing is gekomen voor mijn probleem, wil ik Jarno bedanken voor zijn inzet. Jano Zijn buitengewoon vriendelijke en informeel maar zeer correcte manier van handelen heeft mijn dag goed gemaakt. Hij heeft in pauze doorgewerkt om met mij te kijken naar een oplossing. Dik compliment. Over jullie naamsverandering, ik heb het idee dat die er is gekomen doordat een patiënt uit een psychiatrische inrichting een wedstrijd heeft gewonnen over de leukste naam voor een bedrijf. Klopt dat? Fijne dag, Bergsma

Laatst verdiende badges

• Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen