Skip to main content
Beantwoord

Wanneer komt eSim beschikbaar bij prepaid?

• 30 augustus 2024
  • 1 reactie
  • 132 Bekeken

Luigi66
  • is een Master Poster
  • 10 reacties

Andere aanbieders hebben al de mogelijkheid tot een eSim bij prepaid. Wanneer volgt Odido?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hallo @Luigi66, het is al zeker mogelijk bij PrePaid, alleen niet vanaf afstand. Klanten met een PrePaid-aansluiting kunnen via hun Mijn Odido account geen eSIM aanvragen en we kunnen het ook niet bestellen. Als je dit zou willen, kun je het beste langsgaan in één van onze winkels. Daar kunnen mijn collega's je direct helpen met het koppelen en activeren van een eSIM! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3842 reacties
  • Antwoord
  • 30 augustus 2024

Hallo @Luigi66, het is al zeker mogelijk bij PrePaid, alleen niet vanaf afstand. Klanten met een PrePaid-aansluiting kunnen via hun Mijn Odido account geen eSIM aanvragen en we kunnen het ook niet bestellen. Als je dit zou willen, kun je het beste langsgaan in één van onze winkels. Daar kunnen mijn collega's je direct helpen met het koppelen en activeren van een eSIM! 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen