Skip to main content

Gisteren 2 prepaids geactiveerd/geregistreerd. Ik heb altijd in mijn 2 dual sim telefoons per telefoon een extra prepaid kaartje. Nu maar weer eens Odido. Nu is mijn ervaring bij Tmobile/Odido over de jaren dat het registratietegoed nooit komt. Ook nu weer niet. Vraag: is dit probleem technisch oplosbaar? Het irriteert wel steeds.

Ok. Naar de klantenservice chat. Vraag gesteld aan x, maar even later verschijnt opeens y. Vraag over dit tegoed opnieuw gesteld. Ok, ze zal het handmatig bijschrijven. Dan chat verbroken en even weer in de wacht tot persoon z verschijnt. Nee wij mogen niet bijschrijven.(???? toch paar keer meegemaakt...) Geef het door voor onderzoek, max 14 dagen. (!!)

Ok dan maar bellen. Daar opgelost: registratietegoed bijgeschreven voor beide nrs.

Nu is mijn vraag gezien het bovenstaande. In de lente kan ik 2 abonnementen vernieuwen. Kunt u zich voorstellen dat ik daarbij nog even niet direct aan Odido denk?

Hallo @nze66, welkom op onze Community! Ik snap heel goed dat je hierdoor niet meteen aan Odido denkt, maar ik hoop dat je alsnog bij ont wilt verlengen! Soms wil er nog wel eens iets misgaan met het bijschrijven van het registratietegoed, waarvoor uiteraard mijn excuses. Ons IT-team is elke dag hard bezig om processen te optimaliseren, waaronder dus ook voor het registratietegoed. Vaak gaat het goed, maar in sommige gevallen niet. Als het in de toekomst alsnog fout gaat, laat het dan aan ons weten. Dan kunnen we het intern doorgeven aan ons IT-team, zodat het onderzocht kan worden! 

Als ik vanuit deze kan nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten! 

Reageer