Gisteren 2 prepaids geactiveerd/geregistreerd. Ik heb altijd in mijn 2 dual sim telefoons per telefoon een extra prepaid kaartje. Nu maar weer eens Odido. Nu is mijn ervaring bij Tmobile/Odido over de jaren dat het registratietegoed nooit komt. Ook nu weer niet. Vraag: is dit probleem technisch oplosbaar? Het irriteert wel steeds.
Ok. Naar de klantenservice chat. Vraag gesteld aan x, maar even later verschijnt opeens y. Vraag over dit tegoed opnieuw gesteld. Ok, ze zal het handmatig bijschrijven. Dan chat verbroken en even weer in de wacht tot persoon z verschijnt. Nee wij mogen niet bijschrijven.(???? toch paar keer meegemaakt...) Geef het door voor onderzoek, max 14 dagen. (!!)
Ok dan maar bellen. Daar opgelost: registratietegoed bijgeschreven voor beide nrs.
Nu is mijn vraag gezien het bovenstaande. In de lente kan ik 2 abonnementen vernieuwen. Kunt u zich voorstellen dat ik daarbij nog even niet direct aan Odido denk?