Skip to main content
Beantwoord

eSIM

  • 21 augustus 2024
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Ik heb mijn telefoon abonnement verlengd. Ben overgegaan van gewone simkaart naar E-simkaart. Activeren werkt niet en ik kan nu helaas niet bellen of gebeld worden. Kan iemand mij adviseren?

Beste antwoord door eric

Dan is langs 1 van de 120 winkels de snelste oplossing.  Neem een legitimatie mee.

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21113 reacties
  • 21 augustus 2024

Hallo @tessieschelling 

Werkt je fysieke simkaart nog wel? Als je even langs een Odido winkel gaat dan kunnen ze dit voor je oplossen.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 21 augustus 2024


hallo @Waqqas 

Nee die werkt ook niet meer


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9034 reacties
  • Antwoord
  • 21 augustus 2024

Dan is langs 1 van de 120 winkels de snelste oplossing.  Neem een legitimatie mee.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen