Hallo Odido,
Mijn prepaid simkaart is gestopt met werken en volgens de (odido) klantenservice is dat omdat de simkaart kapot gegaan is. Nu woon ik tijdelijk niet in Nederland maar is de volgende oplossing aangedragen: een nieuwe simkaart naar mijn adres in Nederland sturen en iemand vanuit Nederland de simkaart laten opsturen naar het buitenland. Helaas is er tot 3x aan toe een nieuwe simkaart opgestuurd naar mijn Nederlandse adres en geen van de drie is aangekomen. Mijn moeder heeft geprobeerd langs een Odido shop te gaan om er een op te halen maar dit mocht niet.
Ik ben opzoek naar een oplossing waarbij ik mijn nummer kan behouden (vanwege sms verificatie voor diverse instanties, bankzaken, etc.) zonder dat ik daarvoor een retourvlucht naar Nederland hoef te boeken om langs de winkel te gaan. Ik beschik over een telefoon die e-sim heeft (werkt alleen met abonnement, weet ik). Ik heb familie die in nederland woont die voor mij naar een winkel kan gaan (evt met kopie legitimatie o.i.d.). Ik kan eventueel overstappen naar een andere provider of betalen voor een aangetekende verzending. Wellicht dat er met een beetje 'out of the box thinking' een oplossing gevonden kan worden. Alvast vriendelijk bedankt.
Met vriendelijke groet,
Pieter Hogerwerf