Hallo Pieter, van harte welkom op onze Community! Excuses voor de late reactie, je topic was ons ontglipt. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***8875, klopt dat? Ik zie inderdaad dat er in juli meerdere aanvragen voor een nieuwe simkaart gedaan zijn Echter, zie ik ook dat er laatst een adreswijziging is geweest, omdat de toevoeging van je adres ontbrak. Daardoor zijn vermoedelijk de simkaarten ook niet bij je adres aan gekomen. Ik ben bang dat ik niet zo goed nieuws voor je heb. Het PrePaid-nummer is namelijk sinds gister komen te vervallen, omdat je er geen actief gebruik van hebt gemaakt. We raden altijd aan om minimaal één keer per 6 maanden (+ 1 maand extra) actief gebruik te maken van je PrePaid-aansluiting. Onder actief gebruik verstaan we:
-
Zelf bellen (als het gesprek wordt aangenomen)
-
Inspreken voicemail van iemand anders
-
Sms'jes versturen
-
Tegoed zelf opwaarderen
-
Mobiel internetten
-
Doorgeschakeld gesprek (alleen als de partij waarnaar is doorgeschakeld het gesprek aanneemt).
Onder geen actief gebruik:
-
Gebeld worden (wel of niet opnemen maakt niet uit)
-
Uitgaande gesprekken die niet worden aangenomen
-
Eigen voicemail die wordt ingesproken
-
Sms'jes ontvangen
-
Opwaarderingen door Odido zelf (bijvoorbeeld als promotie of via de goodwill tool)
-
Doorgeschakeld gesprek (als de partij waarnaar is doorgeschakeld het gesprek niet aanneemt)
Omdat er in de afgelopen 7 maanden geen actief gebruik meer van is gemaakt, is het nummer nu ook niet meer actief en is de PrePaid-aansluiting gedeactiveerd. We kunnen het nummer ook niet meer activeren. Ik had je graag een ander antwoord willen geven en als ik het op een andere manier voor je kon oplossen, had ik het graag gedaan. Maar dat is in dit geval niet meer mogelijk, sorry!
Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Hallo Pieter, van harte welkom op onze Community! Excuses voor de late reactie, je topic was ons ontglipt. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***8875, klopt dat? Ik zie inderdaad dat er in juli meerdere aanvragen voor een nieuwe simkaart gedaan zijn Echter, zie ik ook dat er laatst een adreswijziging is geweest, omdat de toevoeging van je adres ontbrak. Daardoor zijn vermoedelijk de simkaarten ook niet bij je adres aan gekomen. Ik ben bang dat ik niet zo goed nieuws voor je heb. Het PrePaid-nummer is namelijk sinds gister komen te vervallen, omdat je er geen actief gebruik van hebt gemaakt. We raden altijd aan om minimaal één keer per 6 maanden (+ 1 maand extra) actief gebruik te maken van je PrePaid-aansluiting. Onder actief gebruik verstaan we:
-
Zelf bellen (als het gesprek wordt aangenomen)
-
Inspreken voicemail van iemand anders
-
Sms'jes versturen
-
Tegoed zelf opwaarderen
-
Mobiel internetten
-
Doorgeschakeld gesprek (alleen als de partij waarnaar is doorgeschakeld het gesprek aanneemt).
Onder geen actief gebruik:
-
Gebeld worden (wel of niet opnemen maakt niet uit)
-
Uitgaande gesprekken die niet worden aangenomen
-
Eigen voicemail die wordt ingesproken
-
Sms'jes ontvangen
-
Opwaarderingen door Odido zelf (bijvoorbeeld als promotie of via de goodwill tool)
-
Doorgeschakeld gesprek (als de partij waarnaar is doorgeschakeld het gesprek niet aanneemt)
Omdat er in de afgelopen 7 maanden geen actief gebruik meer van is gemaakt, is het nummer nu ook niet meer actief en is de PrePaid-aansluiting gedeactiveerd. We kunnen het nummer ook niet meer activeren. Ik had je graag een ander antwoord willen geven en als ik het op een andere manier voor je kon oplossen, had ik het graag gedaan. Maar dat is in dit geval niet meer mogelijk, sorry!
Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Beste Pharwin van Odido,
Na meerdere hulp verzoeken via zowel mail, chat als telefonisch werd als enige oplossing aangeboden dat ik in de winkel een nieuwe simkaart kon ophalen. Vanuit Italië was dat voor mij geen goede optie. Ik ben daarom overgestapt naar een esim van een andere provider en ik heb mijn nummer mee kunnen nemen dus eind goed al goed. Bedankt voor de reactie.
Pieter Hogerwerf
Helemaal goed Pieter, dank voor het doorgeven! Jammer dat je ons hebt verlaten. maar ik wens je heel veel plezier bij je nieuwe provider. Weet dat onze Community altijd voor je klaarstaat!