Skip to main content

Beste Odido,

In Juli -eind juli- abonnement aangepast voor tijdens zomervakantie. Ik ging van 8GB naar 30GB. Na de vakantie, in augustus dus ( de 20ste), weer teruggezet naar hoe het was. Inclusief Klantvoordeel (2GB) en dubbele data actie in maart zou ik 8GB moeten hebben. Helaas staat er 4GB en dit klopt volgens mij niet. Mijn data is inmiddels bijna op (paar mb's over)

Graat een uitleg hoe het in elkaar steekt.

Gr. Dinomar Daal

Hallo @DMDaal, ik kijk graag met je mee! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***2069, klopt dat? Daarbij zie ik dat er eind juli alleen een wijziging heeft plaatsgevonden in je Klantvoordeel, alleen kan ik niet zo snel terugvinden wat de wijziging voor je bundel geweest zou zijn. De reden waar dit fout is gegaan, durf ik ook niet te zeggen. Je beschikt nu over 2 GB + 120 min. bellen en ook nog eens 2 GB Klantvoordeel. Kun je aangeven welke bundel je zou willen hebben? Dan kan ik het voor je aanpassen als je dat zou willen! 

Hallo, Pharwin.

Ja dat klopt.

Zie de communicatie van 4 maart. Bij het terugzetten van mijn data bestond er niet de optie voor 3GB. Samengevat: ik wil graag terug naar de 10GB :)

Inmiddels gebeld met jullie en is recht gezet! Deze ticket kan worden gesloten. Thx

@DMDaal Fijn dat het is opgelost, ik zie inderdaad bij je nummer dat het is aangepast! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst en alvast een heel fijn weekend! 😄

Reageer