Skip to main content

Goeiedag,

Is het mogelijk om een verlenging van abonnement nog te annuleren of opzeggen?
Ik heb een paar maanden geleden de verlenging online doorgegeven, want ik had een 2 jarig mobiele abonnement. Maar vanaf 2-9-24 gaat dit over naar een sim only "Hello” abonnement. 

Graag verneem ik nog van jullie.

Mvg

Hoi Alain, ik kan je verlenging nog voor je annuleren hoor, geen probleem! Heb je voor mij je ordernummer en de verificatiecode die ik per SMS naar je heb gestuurd? Dan annuleer ik de verlenging direct voor je! 

Hi de verificatiecode is 8051426 en ordernummer is 212900314.

Hoi Alain, ik kan je verlenging nog voor je annuleren hoor, geen probleem! Heb je voor mij je ordernummer en de verificatiecode die ik per SMS naar je heb gestuurd? Dan annuleer ik de verlenging direct voor je! 

Hi de verificatiecode is 8051426 en ordernummer is 212900314.

Hoi Alain, bedankt voor de verificatiecode en je ordernummer. Ik heb je verlenging zojuist geannuleerd. Je kan nu een nieuwe verlenging aanvragen of je abonnement laten doorlopen en zodra je buiten contract zit kan je ook maandelijks verlengen. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! 😄

Hoi Alain, bedankt voor de verificatiecode en je ordernummer. Ik heb je verlenging zojuist geannuleerd. Je kan nu een nieuwe verlenging aanvragen of je abonnement laten doorlopen en zodra je buiten contract zit kan je ook maandelijks verlengen. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! 😄

Yes bedankt. ik zie het nu thanks!

Goedemorgen Alain, fijn en natuurlijk graag gedaan. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar! 

Reageer