Ik ben mijn sim kaart kwijt en bij mij kun je geen simkaart kopen .Normaal kontakt met dit bedrijf is onmogelijk want ik sta in een lange wachtrij via een telefoon die ik van iemand anders moet lenen . En via de website een chatrobot die geen enkel antwoord weet behalve kontakt met een telefoon nummer waar je niet tussen komt. Ik vind dit geen manier van doen . Waardeloze service en slecht bedrijf . Ik verwacht een andere simkaart per direct of ik stop gewoon met mijn abbonement en blokkeer de betalingen van dit bedrijf . Ik raad dit bedrijf af . Een service van lik me vestje.
Hallo
Kun je niet even langs een Odido winkel gaan, daar kunnen ze ook een nieuwe voor je bestellen.
Hallo
Kun je niet even langs een Odido winkel gaan, daar kunnen ze ook een nieuwe voor je bestellen.
Die is er bij mij niet in de buurt .
En de app vraagt om een code en die is alleen te krijgen via de telefoon met de simkaart die ik niet meer heb. nou dit schiet niet op .
Rare manier van communiceren!
Je kan ook een simkaart op de website bestellen bij dat slechte bedrijf.
Stop je met betalen ben je uiteindelijk zelf het haasje!
Doe even normaal dan wordt het netjes opgelost maar dreigen hoort daar niet bij
https://www.odido.nl/service/producten/mobiel/simkaart
Hoi Jacco, welkom op de Community! Niet fijn dat je je simkaart bent kwijtgeraakt, gelukkig heb je de Community gevonden. Weet dat we doordeweeks ook bereikbaarbaar zijn tot 00:00 uur via Facebook en X. Stoppen met betalen raad ik uiteraard af, want zoals
De snelste manier is, zoals
- Waar heb je je contract aangeschaft?
- Wat is het precieze bedrag van de laatst afgeschreven factuur?
- Noem 1 telefoonnummer waar je veel naar belt
Rare manier van communiceren!
Je kan ook een simkaart op de website bestellen bij dat slechte bedrijf.
Stop je met betalen ben je uiteindelijk zelf het haasje!
Doe even normaal dan wordt het netjes opgelost maar dreigen hoort daar niet bij
https://www.odido.nl/service/producten/mobiel/simkaart
Ik dreig niemand . Geef gewoon mijn mening .
Ik heb een nieuwe simkaart gekocht maar het moet geactiveerd worden .
Stuur dan een PM (personal message) naar
- Waar heb je je contract aangeschaft?
- Wat is het precieze bedrag van de laatst afgeschreven factuur?
- Noem 1 telefoonnummer waar je veel naar belt
En dan natuurlijk welk simkaart nummer je hebt (20 cijfers)
Het nieuwe telefoon nr weet ik ook niet . Er staat niks op het papier. Ik kan beter dit abbo opzeggen en een nieuw abbonement nemen . Dat gaat nog sneller dan dit gehannes.
De vragen van de moderator zijn om je identiteit vast te stellen. De vraag over de simkaart ging over het SIMkaart nummer, dat staat erop gedrukt.
Maar ik krijg ook de indruk dat de liefde allemaal van 1 kant moet komen. Je blijft maar klagen.. Opzeggen kan ook en gaat gepaard met een maand opzegtermijn. Dit doe je bijvoorbeeld door de klantenservice te bellen.
’Snel nieuwe sim anders betaal ik niet’ is dreigen en geen mening geven.
Met een beetje vriendelijkheid kom je sneller verder.
Let er wel op dat als je contact nog niet is afgelopen moet je de maanden nog te gaan afkopen tegen 50% per maand ex de korting die je hebt.
Fijne avond en succes!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.