Skip to main content

Kan mij iemand vertellen waarom ik met een Odido abonnement geen Multisim kan bestellen voor mijn Samsung galaxy watch 7 die ik bij mijn S24 ultra heb gekregen?

Goedemorgen @beckers1953 

Heb je alle informatie op deze pagina al gelezen? En wat gebeurd er als je via deze pagina in Mijn Odido de multisim besteld?

Is je watch geschikt voor multisim

Ik gebruik een apple watch en heb toevallig multisim aangevraagd maar bij apple moet het via de app van mijn watch. Heb je daar al gekeken?

De info heb ik inderdaad gelezen. Mijn wacht is inderdaad geschikt voor een multisim echter ik kan geen multisim bestellen, ook niet via de link die u plaatst. De multisim staar er niet bij.

Oké ik zal het je uitleggen @beckers1953 

Ik heb informatie voor je ingewonnen bij de moderators.

Dit is wat ik kan doorgeven!!!

Het is zo dat jij nog een oud-tele2 abonnement hebt tot 20-12-24 Multi-sim voor Tele2 abonnementen is nog niet beschikbaar bij Odido

Als je verlengd naar een nieuw Hello-abonnement kan je wel Multisim bestellen.

Weet je zo even voldoende?

Dankjewel voor de info.

Ik heb onlangs verlengd en heb daarbij mijn nieuwe S24 ultra gekregen. Moet ik dan toch wachten tot 20-12 alvorens ik een multisim kan bestellen?

@beckers1953 Helaas wel of je moet die laatste maanden kunnen afkopen bij tele2? (Maar die informatie heb ik niet)

Bij Odido kost het 50% van de abonnement-kosten zonder korting. Daar kan je straks een hoop multi-sim mee betalen vermoed ik, en heb je straks een geweldig kerstcadeautje voor jezelf😉

Wil je afkopen kan je beter even langs een shop gaan, de moderators zijn nu erg druk.
wil je wachten op de moderators moet je geduld kunnen opbrengen. 

Ik heb nu 3 jaar mijn Watch en heb deze week pas een multi-sim aangeschaft,

Zolang je je gsm bij je hebt werkt het klokje ook goed.😊

Dankjewel Cristien voor de info.

Dan wacht ik wel af tot december tot het nieuwe abonnement in gaat. Het is wel jammer dat mensen met nog een tele2 abonnement geen multisim kunnen aanschaffen.

Dankjewel Cristien voor de info.

Dan wacht ik wel af tot december tot het nieuwe abonnement in gaat. Het is wel jammer dat mensen met nog een tele2 abonnement geen multisim kunnen aanschaffen.

Is zeker jammer. Het kan een technische kwestie zijn Gelukkig schiet het bij jouw al op. 

Reageer