Alles over het mobiele netwerk van Odido!
Recent actief
Hi I am unable to receive any sms while I am abroad (outside eu). Could you let me know how I can fix it?
Since I signed a few months ago I could never reach the hired speed, I tried several locations and nothing so this is not related to location antennaAlso the same phone with another chip get more than 500 Mbps while with Odido I can not reach 200 Mbps never I’m paying for Unlimited plus 600 Mbps Please help me fix this Thank you
Kan je voicemails terug luisteren die jezelf verstuurd hebt
Hallo,Ik ben al jaren klant van T-Mobile en naar volle tevredenheid. De mobiele verbinding was altijd erg goed: vaak volle bak bereik en snelheden met 5G van rond de 250Mbps op mijn @Work Unlimited abonnement. Waar ik met T-Mobile vrijwel altijd 4 strepen bereik had, zoals in Hoogezand, Sappemeer en Veendam, is het bereik teruggevallen naar 1 en hooguit twee strepen op mijn iPhone 14 Pro Max. Ook de mobiele snelheden blijven op 5G achter. Ik haal nu een snelheid van 115 Mbps download en een schamele 17,5 Mbps upload, terwijl dit eerst rond de 50 Mbps upload was. Ik merk deze problemen sinds T-Mobile veranderd is in Odido. Er moet dus meer veranderd zijn dan alleen de naam in het balkje. Ik had een nieuwe bestelling gedaan voor een overstap van zakelijk naar privé, maar daar kan ik nog van af zien. Ik wilde Odido daarover bellen, maar al dagen geen gehoor. Ook niet via X of Facebook. Odido beloofde een ‘menselijkere klantenservice’, maar heeft het niveau omlaag getrokken naar slechts
Hoi,Ik kan deze site niet bereiken via wifi + 5G + vast connectie van Odido. Het zijn https://thanhnien.vn en https://tuoitre.vn. Maar deze sites zijn wel bij andere provider te berekenbaar alleen niet bij Odido. Hebben jullie enige tip om deze weer te bereiken? Alvast bedankt.
Ik heb al uren geen bereik in het buitenland; en als ik dit in de Odido app aankaart zegt de chat doodleuk dat ik moet bellen (WAT IK DUS NIET KAN WANT IK HEB GEEN BEREIK)alle andere kanalen heeft Odido zorgvuldig afgedicht zodat je nergens echt hulp kan krijgen. Als je een recensie achterlaat krijg je de opmerking via FB of Twitter een bericht het te sturen.. beiden heb ik niet. Via IG wordt er niet gereageerd; maar een e-mail adres?? Nee nee nee, dergelijke klantvriendelijkheid doet Odido niet aan… nou heb ik nog steeds geen bereik, en nog steeds geen uitzicht op beter.. hoe gaat dat opgelost worden? en ja ik heb ook al mobiele data gechecked, alles geprobeerd te resetten, en handmatig een andere provider gekozen; niets werkt
Om een toegangspoort open te kunnen maken, moet ik een 0033 nummer bellen. Tot gisteren ging dit prima, maar vandaag krijg ik de hele tijd te horen “het nummer dat u geprobeerd heeft te bellen, is op dit moment niet bereikbaar”. Andere providers lijken dit probleem niet te hebben.Op een KPN forum vond ik een vergelijkbaar probleem van twee jaar geleden, maar heb het met de tips aldaar nog niet kunnen oplossenhttps://forum.kpn.com/mobiel-15/kan-nummer-naar-buitenland-niet-bellen-met-andere-provider-wel-554528
Wij hebben een website/applicatie draaien welke alleen vanaf het Odido mobiele netwerk niet correct functioneert (verkeer arriveert echter komt niet terug naar de host, hetgeen wordt wel verzonden). Dit geldt ook voor virtuele providers op het Odido-netwerk zoals Delta Mobiel. Via alle andere mobiele providers en reguliere internet providers worden er geen problemen ervaren. Mijn vermoeden is dat het misgaat in de mobiele CG-NAT/firewall van Odido.Mijn vraag: Kan ik in contact komen met een (relevante) Technieker om dit issue na te kijken. Alvast bedankt.
Beste allen,Ik heb een passolig aanvraag gedaan op een turkse website. Ik heb 5x een sms gehad waar waarmee ik de aanvraag verder kon afhandelen. Om de aanvraag te bekijken wordt er een wachtwoord via sms gestuurd. Dit heb ik 1x gekregen om de aanvraag te bekijken. Maar na die keer krijg ik geen sms meer terwijl ik precies dezelfde gegevens invul. Ik heb uit voorzorg het volgende gedaan na dit geval:1: telefoon opnieuw opgestart na 1 uur gewacht te hebben2: software telefoon geupdate Samsung a543: simkaart opnieuw in en uit gedaan4: via een andere turkse site een verificatie sms proberen te ontvangen maar dit deed het ook niet5: sms van een NL nummer komt wel aan6: RCS- chats staan aan7: blokkades bij my odido staan uitAls laatste staat er onderaan mijn berichten die ik van passloig uit turkije ontvangen heb: Kan deze shortcode niet bantwoorden.
Hallo!Ik hoop dat iemand mij kan helpen met een vervelend probleem dat ik momenteel ervaar met mijn Realme GT Neo2 (RMX3370). Wanneer ik verbonden ben met het netwerk van Odido, valt de dataverbinding constant weg.Hier zijn de details van het probleem:Wanneer ik via wifi ben verbonden, is er geen enkel probleem. Zodra ik overschakel naar de dataverbinding van Odido, verdwijnt niet lang daarna het 5G (of 4G) icoontje in de statusbalk en valt de dataverbinding vervolgens weg. In de statusbalk zie ik nog steeds de verticale streepjes die aangeven dat ik een verbinding heb, maar ik kan geen internettoegang krijgen. Soms komt de dataverbinding vanzelf weer terug. In veel gevallen duurt dat echter heel lang en valt de dataverbinding vervolgens ook heel snel weer weg. Een tijdelijke oplossing is het geforceerd verbreken van de verbinding met het netwerk door het aan- en uitzetten van de vliegtuigmodus. Na deze handeling wordt de dataverbinding hersteld, maar kort daarna valt deze opnieuw weg.
Ik heb vandaag contact gehad met odido, over dat ik mijn camera en de airco niet kan aansluiten omdat hij geen 2g pakt. Hun hebben van alles geprobeerd maar moest contact opnemen met jullie. Gr antoine
Beste Odido,Ik heb al meerdere netwerkklachten ingediend, en steeds wordt er gezegd dat er "toevallig” op dat moment op die specifieke plaats(en) een storing/werkzaamheden waren, terwijl dat niet op de kaart zichtbaar was.Op jullie advies al meerdere dingen geprobeerd zoals geen 5G maar 4G gebruiken, maar ook dat werkt niet.Het probleem is het ergst in de metro (specifiek de lijnen tussen Dijkzigt en Kralingse Zoom en van Beurs naar Slinge; tussen Wilhelminaplein en Zuidplein is er met geen mogelijkheid gebruik te maken van mobiel internet), maar ook in het centrum van Rotterdam (Lijnbaan en omgeving) en in de wijk rondom metrostation Slinge is het bijna onmogelijk.Kortom, ik en alle andere Odido abonnees die in Rotterdam wonen en/of werken betalen voor een service die duidelijk niet geleverd wordt.Graag verneem ik van jullie welke structurele oplossing jullie gaan toepassen voor de zeer slechte mobiele internetverbinding in Rotterdam.
Goedemorgen,Ik ben al een ongeveer een week in belgië, de eerste paar dagen had ik gewoon internet en zat tevens ook op wifi, sinds gisterochtend heb ik dus geen service totaal niets, ik heb de chat bot gevraagd maar helaas zegt zij dat ik moet bellen maar zelfs bellen lukt mij niet. heb alles al geprobeerd zoals vliegtuig modus, simkaart eruit, roaming aan en uit, mobiel uitgeschakeld?heb ongelimiteerd data en bellen in Nederland en Eu en heb nog iets van 38.000mbs over nog in de EU daarnaast ook geen betaal achterstand of blokkades.ik kan zelf odido niet bereiken omdat ik niet kan bellen, heeft iemand ervaring hiermee en weet wat ik het beste kan doen? ik had nog gebeld voor ik wegging en ze gaven aan dat ik okay was maar wel moest opletten op mijn data gebruik daarom zat ik dus op wifi maar nu kan ik dus niet bellen noch naar buiten want heb dan geen internet.
Yesterday, my mobile internet suddenly started to work poorly, i.e. showing poor speed and high latency (between midnight and 5 am the internet is normal). I use a SIM card in a third-party router (not Odido). Until yesterday, everything was fine. I didn't change any settings. Does anyone know how to solve this? Maybe I got some restrictions?
Op dit moment zijn er mobiele netwerkproblemen in de regio Amsterdam. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk te herstellen. Het kan zijn dat je hierdoor verminderde dekking ervaart. Excuses voor het ongemak!
Hallo allemaal,Zijn hier ook mensen die sneller door hun internetbundel heen zijn sinds het Odido is geworden? Ik moet nu elke keer bijkopen terwijl ik dat voorheen amper deed bij T-mobile. En mijn verbruik is gewoon hetzelfde gebleven sterker nog ik gebruik heel vaak WIFI.
Iemand ervaring met het gebruik van een prepaid SIM in een goedkope GPS tracker (TK-909) voor het tracken van honden?Als alternatief op de varianten met dure abonnementen wil ik de locatie gegevens naar een eigen server laten verzenden. Daarvoor heb ik Traccar al draaiend als plugin in Home Assistant, maar bij het configureren van de tracker krijg ik geen reponse SMS. In mijn mobiel is de SIM volledig functioneel. Ik kan dus bellen, SMS en internet gebruiken.Er gaat ook niets van mij tegoed af. Dat kan ik zien in het online dashboard. Plaats ik de SIM terug in mijn mobiel dan worden de SMS berichten als nieuwe berichten van de server opgehaald.Data versturen vanaf de tracker zal niet gaan, want ik heb per ongeluk toch een 2G variant besteld (een 4G versie is onderweg), maar dan nog steeds zou configuratie wel moeten lukken en volgens de documentatie zou ik dus antwoord moeten krijgen. Ook als ik een commando stuur om via een SMS de locatiegegevens te ontvangen.
Beste T-Mobilers, Afgelopen jaar heb ik een Apple Watch Ultra aangeschaft via T-Mobile. Dit heb ik gedaan terwijl ik een Apple Watch SE Cellular had met een actieve Multisim van T-Mobile. Alles werkte perfect. Ook na binnenkomst en installatie van de Apple Watch Ultra ging alles goed (24 november geinstalleerd met werkende Multisim). Tot en met half december. Daarna stopte de connectie met mijn Multisim (deze werkt vanaf dan niet meer). Nu ben ik al sinds dat moment bezig om dit opgelost te krijgen. Ik heb er al een aantal uur telefoongesprekken met jullie op zitten (waarbij ik telkens degene ben die contact met jullie op moet nemen). Tot op heden niemand die het op heeft kunnen lossen. Keer op keer wordt er een case aangemaakt in het systeem en krijg ik te horen dat ik twee weken moet wachten op een reactie (erg lang voor iemand die al zo lang bezig is met het zoeken naar een oplossing). Nu werd ik eindelijk gebeld gisteren (23 februari) door een juffrouw van de klantenservice en die
Hallo, als kleinverbruiker kreeg ik vandaag ineens de melding dat ik door mijn datategoed van 8 gb heen ben. Dit binnen een paar dagen tijd. In mijn verbruik zie ik geen bijzonderheden die dit verklaren. Zie screenshots. Ik heb wel met iemand van Odido gesproken, maar die kon dit mysterie ook niet oplossen, dan behalve my 1 gig te geven voor de rest van de maand en 5 euro tegoed. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en mijn verbruik is ook laag. Dus mijn vraag is: hoe gaat Odido dit oplossen ? Want ik vind de zogenaamd geboden oplossing van de klantenservice geen oplossing en wil gewoon mijn data terug voor deze maand.
Ik zie al meerdere vragen hierover voorbij komen maar weet niet wat de oplossing is. ik heb mijn esim geactiveerd in Vietnam op mijn Iphone 15 Pro (meer dan 48 uur geleden) maar ik geen geen service.Ik zie de e-sim ook niet terug in Mijn Odido. Het lijkt er op dat t activeren niet helemaal goed gegaan van.Mijn huidige telnr wordt 28/1 overgezet naar deze esim. Dan ben ik nog steeds in t buitenland dus ik t graag voor die tijd opgelost hebben. Kan iemand mij verder helpen?
Hello,I just received my eSim, but for some reason I can't activate it. When I scan the QR code it says "unable to activate eSIM" Is there another way to activate it?
I want to receive text messages (msn) on my Dutch e-sim, and while the Odido website says I can receive msn for free while abroad in Vietnam (Zone 3) I do not have any signal here. I went through the customer support bot suggestions as far as I understood and I believe I do have any settings blocking the connection. I received a text message from Odido when I first arrived, and have also been in Cambodia and Hong Kong and did not have any signal so I don't think location is the problem.
Hoi,Voor werk ben ik een tijdje in Duitsland, en kan ik naar geen enkel 4G netwerk meer verbinden. Ik weet dat het niet aan m’n telefoon ligt, toen ik met kerst even thuis was had ik thuis wel gewoon 4G.Wat ik heb geprobeerd:Handmatig een netwerk selecteren: van de lokale aanbieders (“Telekom.de”, “vodafone.de” en “o2 - de”) zie ik zowel 4g en ‘g’ varianten van hun netwerk. Bij een poging naar de 4G variant te verbinden krijg ik na een tijdje een “Couldn’t connect” error en zit vervolgens op de ‘g’ variant. Bij automatische netwerk selectie word ik altijd verbonden met een ‘g’ netwerk. Ik heb al geprobeerd handmatig een APN in te stellen volgens de instellingen op deze site, lijkt niets uit te maken Ik heb vanuit het android settings menu m’n “mobile network settings” gereset Als ik google op het probleem, zie ik dat mensen bij sommige andere aanbieders het af en toe ook hebben, hun customer support roept dan dat ze aan hun kant de sim kaart moeten resetten.Ik moet nog een maand of vie
Ik ben nu in Duitsland en heb helemaal geen bereik geen internet en ook niet bellen. Heel vervelend. En nee geen betalingsregeling of wat dan ook betalingen gaan automatisch
Hallo. Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon genomen ivm het slechte bereik hier. Ik heb er een 2e nr bij genomen, ook van odido. Nou is het zo dat mijn oude nr vaak maar 0 of 1 streepje bereik heeft, en mijn nieuwe vaak 2. Het ligt dus niet aan mijn oude telefoon en de nieuwe start ik regelmatig opnieuw op. Is er hier een oplossing voor?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.