Skip to main content

Ik heb een nieuwe iPhone en krijg de mogelijkheid tussen de twee iPhones de eSIM over te kopiëren maar odido laat dit niet toe. 
kan iemand hier dit voor mij regelen want heb nu geen bereik. 
in mij  Odido kan ik dit ook niet regelen wat al best een tijd niet mogelijk is helaas.
vorige keer kon dit dus ook al niet wat naar mijn inziens toch al best opgelost had moeten zijn. 
 

eric  

Overzetten van esims is inderdaad geen optie bij providers in Nederland. Je kunt een nieuwe esim in plaats van de huidige bestelling.  Dat kun je op dit moment alleen doen via de telefonische klantenservice. 


Ik heb nu een nieuwe eSIM gekregen na telefonisch contact met een medewerker alleen na alle stappen doorlopen te hebben krijg ik een code toegestuurd die ik dus niet kan ontvangen en niet de activatie af kan ronden. 
 

kan iemand van Odido  de activatie afronden voor mij?

 

groetjes eric
 

 


Inmiddels. Is het gelukt allemaal met dank aan Diego. 
 

deze kan op slot