Ik ben sinds 2017 klant van T-Mobile, Tele2 en vervolgens dus Odido. Net na de omzetting kon ik geen data toevoegen omdat ik in 2 databases (T-Mobile en Tele2) stond. Toen werd ik na 1.5 uur in de wachtrij doorverbonden met een andere afdeling, die al dicht was. Weg verbinding. Gelukkig werd het probleem een aantal dagen erna opgelost na contact met de klantenservice
Sinds kort ben ik verhuisd naar een nieuwbouwwoning. Een andere constructie en kennelijk geen zendmasten dichtbij, dus mijn mobiele internetverbinding is zeer instabiel. Vooral in mijn slaapkamer duurt het laden van een simpele website soms minutenlang. Ook klapt mijn (verplichte) VPN-verbinding voor werk er constant uit, en Teamsen is onmogelijk omdat ik regelmatig 45 seconden de melding krijg dat ik geen verbinding heb. Een Wifi-abonnement wil ik niet omdat ik meerdere adressen heb waar ik veel ben. Bij de 2 andere heb ik nooit verbindingsproblemen. Ik heb dit meermaals telefonisch aangegeven, maar opnieuw opstarten, mobiele verbinding resetten en het idee voor een nieuw simkaart (die nooit is opgestuurd) bieden geen oplossing. Wel kon ik mijn abonnement afkopen voor €120, aangezien deze nog een jaar loopt. Best verbazingwekkend, aangezien jullie mij niet de service kunnen leveren waar ik voor betaal. Graag contact voor een spoedige ontbinding van mijn contract.
P.s. de groeten aan Henkie.