Simkaart is geen Odido type simkaart maar nog een T-mobile type simkaart, kan het daarmee te maken hebben?
Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat bovengenoemd prepaid simkaart weer connectie heeft met het Odido Mobiel-Netwerk?
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hi Prepaid14, van harte welkom op de Community! Wat apart dat je opeens geen verbinding meer had met ons netwerk. Was dit plots sinds vrijdagavond? En werkte je PrePaid daarvoor wel gewoon? Ik zie geen dekkingsproblemen op je adres. Wat staat er precies in beeld bij netwerk? En helpt het als je je toestel helemaal uit en opnieuw aanzet? Probeer ook eens om automatische verbinding uit te zetten en handmatig verbinding te maken met het Odido netwerk.
Een screenshot van wat er precies in beeld staat bovenin bij het netwerk zou ook fijn zijn. Dan heb ik direct een beter beeld van wat er aan de hand is. Ik zie je reactie graag tegemoet! 😄
Hi Prepaid14, van harte welkom op de Community! Wat apart dat je opeens geen verbinding meer had met ons netwerk. Was dit plots sinds vrijdagavond? En werkte je PrePaid daarvoor wel gewoon? Ik zie geen dekkingsproblemen op je adres. Wat staat er precies in beeld bij netwerk? En helpt het als je je toestel helemaal uit en opnieuw aanzet? Probeer ook eens om automatische verbinding uit te zetten en handmatig verbinding te maken met het Odido netwerk.
Een screenshot van wat er precies in beeld staat bovenin bij het netwerk zou ook fijn zijn. Dan heb ik direct een beter beeld van wat er aan de hand is. Ik zie je reactie graag tegemoet! 😄
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.