Skip to main content
Beantwoord

Multi SIM Apple Watch 8 werkt niet meer

  • 18 april 2024
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

Hallo!

Ik had voorheen een T-Mobile abonnement, maar het lijkt dat ik sinds de switch naar Odido niet meer met mijn apple watch ben verbonden. Ik kan de SIM kaart wel koppelen, maar als ik van mijn mobiel verwijderd ben, heb ik geen verbinding meer. Zouden jullie misschien kunnen kijken wat er aan de hand is?

Hartstikke bedankt.

Groet,

Patrik

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hallo @patrikheijenrath, van harte welkom op onze Community, ik help je graag hiermee verder! Ik heb gelijk een kijkje genomen in je account en ik zie dat je Multisim wel goed staat ingesteld. Zou je voor de zekerheid kunnen checken op je Watch of het juiste simkaartnummer gekoppeld is? Deze zou moeten eindigen op ***56677. Had je zowel je toestel als de Watch al opnieuw opgestart? Zou je voor me kunnen checken of deze beiden van de laatste software zijn voorzien? Van welke Apple Watch 8 maak je gebruik?

Begrijp ik het goed, dat het voorheen wel werkte, maar nu niet meer? Werkt het wel met Bluetooth of ligt het echt alleen aan de Multisim (dus verbonden blijven via ons mobiele netwerk)? 

Als alles verder in orde is, kan ik eventueel de Multsim voor je opzeggen/ontkoppelen, zodat je het daarna met een nieuwe Multisim kunt proberen. Ik verneem het graag van je! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4274 reacties
  • Antwoord
  • 18 april 2024

Hallo @patrikheijenrath, van harte welkom op onze Community, ik help je graag hiermee verder! Ik heb gelijk een kijkje genomen in je account en ik zie dat je Multisim wel goed staat ingesteld. Zou je voor de zekerheid kunnen checken op je Watch of het juiste simkaartnummer gekoppeld is? Deze zou moeten eindigen op ***56677. Had je zowel je toestel als de Watch al opnieuw opgestart? Zou je voor me kunnen checken of deze beiden van de laatste software zijn voorzien? Van welke Apple Watch 8 maak je gebruik?

Begrijp ik het goed, dat het voorheen wel werkte, maar nu niet meer? Werkt het wel met Bluetooth of ligt het echt alleen aan de Multisim (dus verbonden blijven via ons mobiele netwerk)? 

Als alles verder in orde is, kan ik eventueel de Multsim voor je opzeggen/ontkoppelen, zodat je het daarna met een nieuwe Multisim kunt proberen. Ik verneem het graag van je! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen