eSIM geen 5G status

  • 11 April 2024
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Spijt als haren op mijn hoofd. Ik heb esim besteld en de activatie liep in het honderd (geen qr code e.d.) op mijn volledig up to date iphone 14. Het hulp van de helpdesk toch aan de praat gekregen: bellen en data maaaar… de status van 5g ontbreeekt: geen simkaart is de status. Plus dat ik er nu achterkom dat ik berichten niet meer via mijn 06 nummer vanuit iMessage kan versturen. Alleen nog via mijn emailadres. Maar vreemd vreemd vreemd.. de 2fa codes komen nog wel binnen via de berichtenapp.

Wat een gedoe. Wat moet ik doen.. graag een exacte handleiding stappenplan dat wel werkt. Ik kan een nieuwe esim voor 0 euro downloaden heb ik gezien in mijn odido maar voorlopig doe ik even niks.

Marciano van Odido 20 dagen geleden

Hi M, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je niet alles volledig ziet en geen gebruik maakt van je 06-nummer omdat er iets niet goed staat tussen eSIM en je fysieke simkaarthouder. 

Zoals je in dit topic kan lezen, zou een nieuwe eSIM de oplossing moeten zijn. Ik kan je op je e-mailadres niet vinden, dus stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan zet ik gratis een nieuwe eSIM voor je klaar! 😄

Ps. Verwijder je huidige eSIM nog niet!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi M, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je niet alles volledig ziet en geen gebruik maakt van je 06-nummer omdat er iets niet goed staat tussen eSIM en je fysieke simkaarthouder. 

Zoals je in dit topic kan lezen, zou een nieuwe eSIM de oplossing moeten zijn. Ik kan je op je e-mailadres niet vinden, dus stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan zet ik gratis een nieuwe eSIM voor je klaar! 😄

Ps. Verwijder je huidige eSIM nog niet!

Reageer