Skip to main content
8327 Topics
Klacht: Al sinds 23 juli onbereikbaar – schandalige afhandeling, Odido zwaar achteruit sinds T-Mobile
Ik voel mij genoodzaakt dit publiekelijk te delen, omdat de manier waarop Odido Zakelijk dit aanpakt werkelijk schandalig is. Sinds 23 juli 2025 ben ik volledig onbereikbaar op mijn zakelijke nummer (kan niet bellen of gebeld worden). En nee – dit ligt niet aan mijn toestel, locatie, instellingen of netwerk.De eSIM is correct geïnstalleerd bevestigd door een medewerker op vrijdag 25 juli., internet en sms werken, maar ik kan niet bellen en ben ook niet bereikbaar, nergens niet! Wat wél faalt, is Odido: Mijn e-mails worden volledig genegeerd, RADIOSTILTE. Telefonisch is mij op 25 juli toegezegd dat het probleem binnen 48 uur opgelost zou zijn. Die belofte is niet nagekomen. We zijn inmiddels op 5 augustus, en ik hoor nog steeds helemaal niets. Ik heb herhaaldelijk contact gezocht, maar word aan het lijntje gehouden of simpelweg genegeerd. Zakelijk volledig onbereikbaar zijn voor klanten, leveranciers en partners – en dan geen enkele actieve opvolging krijgen, dat is écht onvoorstelbaar slecht. Als zakelijke klant is dit onacceptabel. Je mag op zijn minst basisfunctionaliteit en fatsoenlijke communicatie verwachten. Dit is mijn primaire zakelijke lijn, en ik ben al bijna twee weken volledig offline voor klanten en contacten. Het is echt onbegrijpelijk dat een telecomprovider zo met zijn klanten omgaat. Odido, wanneer nemen jullie verantwoordelijkheid en lossen jullie dit eindelijk op?
Bestelling niet ontvangen
Betreft: Klacht over niet-geleverde bestelling en verzoek tot ontbinding koopovereenkomst Geachte heer/mevrouw, Op 14 april 2025 hebben wij via ODIDO een telefoon met abonnement besteld. Tot op heden is dit toestel nog steeds niet geleverd. Wat volgde was een uiterst frustrerende en onacceptabele ervaring van inmiddels ruim drie maanden. Na vier weken zonder enige communicatie van uw kant hebben wij zelf herhaaldelijk contact gezocht met uw klantenservice. We spraken meerdere medewerkers die aangaven dat er een onderzoek zou worden gestart. Pas na bijna zes weken bleek dat er überhaupt nog geen onderzoek was opgestart, ondanks eerdere toezeggingen. Toen het onderzoek uiteindelijk van start ging, werd ons een update binnen zeven dagen beloofd. Ook dit is niet nagekomen. Inmiddels zijn we drie weken verder zonder enige terugkoppeling, en worden we telkens aan het lijntje gehouden. Wanneer wij bellen, wordt ons verteld dat de fraudedesk ons niet rechtstreeks kan benaderen, maar dat wij worden teruggebeld. Dit is meerdere keren toegezegd, maar telkens niet nagekomen. Daarnaast hebben wij: Een schriftelijke klacht per post ingediend; Meerdere klachten per e-mail gestuurd; Een onderzoeksformulier ingevuld en verzonden. Tot op heden hebben wij geen enkele oplossing of duidelijkheid ontvangen. Wat voor ons extra onacceptabel is, is dat ODIDO reeds is gestart met incassomaatregelen, terwijl het toestel nooit geleverd is. Wij willen dan ook per direct: Ontbinding van de koopovereenkomst wegens niet-levering en wanprestatie; Bevestiging op schrift dat het contract wordt geannuleerd en er geen kosten in rekening worden gebracht; Stopzetting van alle incassotrajecten die hiermee verband houden. of tenminste nog een levering van ‘’het telefoontje’’ Wij hebben al diverse meldingen gemaakt bij het o.a het ACM, want dit kan echt niet. Wij verzoeken u dringend dit alsnog correct en spoedig op te lossen. Met vriendelijke groet,
Netwerkverbinding ontzettend traag
Sinds een aantal dagen is mijn netwerkverbinding via zowel 4G als 5G op mijn telefoon regelmatig ontzettend traag. Dit is niet enkel op een plek, maar door heel zuid-oost Brabant. Spotify audio streams werken nauwelijks (audiobestanden zouden toch maar enkele MB’s moeten zijn, dus de throughput moet wel erg geknepen worden) en interacties in de Pokemon Go app werken ook verschrikkelijk traag (regelmatig network errors in de app). Heb de simkaart al eens gewisseld met mijn zakelijke telefoon, daaruit blijkt dat het echt aan het Odido netwerk ligt. Mijn zakelijke sim via Vodafone zorgt voor een prima stabiele verbinding, geen foutmeldingen of trage streams. Odido sim in mijn zakelijke telefoon geeft dezelfde trage verbinding als via mijn prive telefoon. Ik heb al eens speedtest.net gebruikt om de verbinding te testen, maar ondanks dat de websites erg traag laden geeft de test aan dat 400Mbit p/s gehaald kan worden. Vreemd. Daarnaast heb ik via hotspot mijn laptop verbonden via telefoon en zie ook geen opmerkelijke verschillen in pingtijden. Ook hier laden youtube video’s en websites in het algemeen traag. Zou iemand van support contact kunnen opnemen om andere zaken nog te testen? (Prive telefoon iPhone 15 Pro, zakelijk iPhone 15) Edit: Speedtest.net geeft nu latency test errors… Edit2: testmy latency geeft wel flinke afwijkingen (18000ms responsetijd via TCP ping ipv icmp).

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Albert55heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen