Klacht: Al sinds 23 juli onbereikbaar – schandalige afhandeling, Odido zwaar achteruit sinds T-Mobile Ik voel mij genoodzaakt dit publiekelijk te delen, omdat de manier waarop Odido Zakelijk dit aanpakt werkelijk schandalig is. Sinds 23 juli 2025 ben ik volledig onbereikbaar op mijn zakelijke nummer (kan niet bellen of gebeld worden). En nee – dit ligt niet aan mijn toestel, locatie, instellingen of netwerk.De eSIM is correct geïnstalleerd bevestigd door een medewerker op vrijdag 25 juli., internet en sms werken, maar ik kan niet bellen en ben ook niet bereikbaar, nergens niet! Wat wél faalt, is Odido: Mijn e-mails worden volledig genegeerd, RADIOSTILTE. Telefonisch is mij op 25 juli toegezegd dat het probleem binnen 48 uur opgelost zou zijn. Die belofte is niet nagekomen. We zijn inmiddels op 5 augustus, en ik hoor nog steeds helemaal niets. Ik heb herhaaldelijk contact gezocht, maar word aan het lijntje gehouden of simpelweg genegeerd. Zakelijk volledig onbereikbaar zijn voor klanten, leveranciers en partners – en dan geen enkele actieve opvolging krijgen, dat is écht onvoorstelbaar slecht. Als zakelijke klant is dit onacceptabel. Je mag op zijn minst basisfunctionaliteit en fatsoenlijke communicatie verwachten. Dit is mijn primaire zakelijke lijn, en ik ben al bijna twee weken volledig offline voor klanten en contacten. Het is echt onbegrijpelijk dat een telecomprovider zo met zijn klanten omgaat. Odido, wanneer nemen jullie verantwoordelijkheid en lossen jullie dit eindelijk op?