Skip to main content
8018 Topics
Black Friday actie niet geldig omdat telefoon later is geleverd
ik heb mijn bestelling black friday actie met gratis galaxy watch en jbl producten ( verlenging van huidig abonnement met nieuw toestel ) online gedaan met een galaxy s24 op 29 november en de telefoon opgehaald op 5 december in de winkel dezelfde dag heb ik de promoties aangevraagd van de jbl en galaxy watch maar zowel bij samsung en odido afgewezen omdat op de nota staat 5 december. alle documenten insturen naar samsung gaat niet omdat alleen 1 document dat is de nota kan worden toegevoegd het contract wordt niet geaccepteerd, omdat alleen de datum van de nota geldt. in de odidoshop teruggeweest hier wordt nu gezegd u heeft geen recht op de promoties omdat u het toestel gelijk moest ophalen?! De datum dat de telefoon is opgehaald geldt als aankoopdatum wordt er gezegd., echter hier staat niets over in de voorwaarden en werd bij de verlenging ook niet meegedeeld. Zelfs in de bevestiging per SMS wordt er meegedeeld je bestelling binnen 7 dagen op te halen en ik heb dit gedaan binnen de gestelde termijn. ik heb alles aangetoond in de mail mbt de aanvraag op 29 november en ook de bevestiging per SMS laten zien maar helaas zegt de shop nog steeds dat de aanschaf op 29 november ondanks de bevestiging en sms die ik heb ontvangen niet geldig is. Als laatst wordt mij meegedeeld dat als ik het niet eens ben, ik de koop kan ontbinden. De klantenservice gebeld en kreeg " paramaribo" aan de lijn die me doorverwees naar samsung omdat hun de jbl actie doen want jbl is een samsung product volgens haar, dus die wist al helemaal niets en zei als ik het niet eens ben ik mijn abonnement beter kan ontbinden. zowel de winkel als klantenservice boeit het blijkbaar niet of zij een klant willen behouden maar adviseren liever een klant om weg te gaan bij odido. Als ik inderdaad geen gebruik kan maken van de acties wil ik de aankoop en verlenging ontbinden. Al hoewel ik de bestelling binnen de gestelde termijn heb gedaan maar alleen het toestel later heb opgehaald in de winkel sta ik volgens mij wel in mijn recht. het is wel heel vreemd en misleidend dat je een actie product aanschaft binnen de gestelde termijn van de voorwaarde (tussen 18 november en 3 december) en vervolgens alleen het toestel dan later ophaalt de actie dan ineens niet meer geldt, vooral voor de klanten die hun bestelling nog op 3 december online hebben gedaan en hun toestel vanaf 4 december ophalen worden dus buitengesloten van de actie! graag zie ik een gepaste oplossing.
Nummerbehoud prepaid probleem
Odido prepaid gekocht en geactiveerd recent. Eerder al voor 20 euro erg mooi nummer gekocht, kpn prepaid. Ok ik vraag direct nummerbehoud aan en dan krijg ik uiteindelijk als datum de volgende dag: dan wordt kpn nummer op de odido sim gezet. De volgende dag gebeurt iets dat ik herken uit eerdere prepaid/prepaid porteringen: het proces is niet goed afgerond. Bij kpn/vodafone prepaid portering heb ik gekke dingen meegemaakt (nooit opgelost) en andersom ook. Er is ook ooit door een goede provider ingegrepen om het proces er goed doorheen te halen uiteindelijk. Maar goed deze casus: wat blijkt mijn odido nr kan na de portering gebeld worden, maar internet is er niet, uitbellen levert chronisch de melding op nummer niet in gebruik (gebelde nr!) en mijn odido nr na portering kan ook niet sms'en of gesms't worden. Bovendien: in app melding dat gegevens aansluiting niet op te halen zijn. Heel duidelijk weer zo'n geval van portering die is blijven hangen. Doe alle bekende zaken: sim eruit en erin, netwerkreset. Helpt natuurlijk niet. Bel klantenservice. Eerste poging zegt medewerkster dat ze me later die middag terugbelt. Nooit meer gehoord. Tweede poging lijkt beter: medewerker maakt high priority case aan en ik zal morgen meer horen. Ok. Volgende dag maar eens chatten met klantenservice. Vraag status casenummer. Doorlooptijd 14 dagen! Ja mijnheer high priority cases bestaan helemaal niet. Vervolgens krijg ik alle niet terzake verhalen weer. Zet toestel uit/aan, welk toestel heeft u(?) blablabla. Dan maar klachtenformulier. Belofte: uiterlijk 6 dagen reactietijd . We zullen zien. De totale hierboven beschreven serviceervaring lijkt me dubieus. Niet teruggebeld, niet bestaande high priority verhaal. Ondertussen zit ik met een odido prepaid die na de portering niet functioneert en waar ik gewoon deskundige oplossing voor vraag. En niet tien keer verhaal moeten doen en 10 keer het rijtje loze tips aanhoren, terwijl Odido nu iets technisch moet oplossen. Tenslotte: ik heb nu zo vaak bij de bekende providers gedoe gehad met prepaid/prepaid porteringen, dat het mij een structurele kwestie lijkt waar de providers eens onderling mee aan de slag zouden moeten.
Bereikbaarheid
Aan de hand van de ontwikkelingen van vandaag heb ik besloten om:1) Mijn glasvezel abonnement te beëindigen2) Mijn 06-abonnement te annuleren3) Tevens mijn multisim te te beëindigen. De redenen zijn als volgt (op chronologisch volgorde): Jullie zijn telefonisch praktijk onbereikbaar. Iedere keer als ik bel 08000092 of 0624001200 dan krijg ik te horen dat de "odido voicemail" vol is en niet doorgeschakeld kan worden. Dit is te omzeilen door NIKS te zeggen en dan krijg je keuzeopties van 1 tot 4. Dan word je wel doorgeschakeld. Dit is eindelijk gelukt na 5 pogingen. Medewerker Ayoub drukt vervolgens na de eerste zin de telefoon uit. Ik belde terug: Medewerker Ayoub zit te klieren met collega's en zegt hardop "NIET DOEN!" "Oh sorry ik had het tegen mijn collega, hihihiih". En drukt vervolgens weer uit Vervolgens had ik Chavella aan de lijn. In principe goed geholpen, maar de schade is al aangericht: ik heb besloten om alles te beëindigen. Maar toch drukt zij 2 tot 3x de telefoon uit (en belde ze mij terug). Vervolgens heb ik haar een 0 gegeven per e-mail en werd ze kwaad. WAAROM HEEFT U DAT GEDAAN MENEER. Omdat dat mijn mening is beste mevrouw. Gezien het feit dat mensen bij Odido mij praktisch intimideren, slecht Nederlands spreken en in principe wanprestatie pleegt in de zin van boek 6 BW beëindig ik al mijn overeenkomsten met Odido. Ik zou mij schamen als ik daar zou werken. Aanleiding voor mij om te bellen was was om1) Service te krijgen voor multi-sim activeren voor mijn Apple Watch. Dit heeft weken niet gewerkt. Service heb ik niet gekregen>2) Het opzeggen van multi-sim: hier heb ik nog steeds geen bevestiging van gekregen. Incasseren gaat makkelijk. Maar leveren? Ho maar.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen