Skip to main content

Waardeloze service bij een probleemtoestel

• December 17, 2025
  • 6 reacties
  • 70 Bekeken

Mobiel abonnement verlengt voor 2 jaar met een nieuw toestel ( Samsung Galaxy S25 Ultra ).

Vanaf het allereerste moment dikke ellende met dit toestel.

Loopt continu vast en Odido weigert er ook maar iets aan te doen.

Winkels verwijzen je naar de klantenservice , want ja online besteld en daarmee niet ons probleem.

Klantenservice doet er gewoon niets mee.

Nou ja, een medewerker van Privacy and Complaints nam na een vernietigende review op Trustpilot ineens contact met mij op ( Ja dan kan het ineens wel ).

Echter de gemaakte afspraken worden dan weer niet nagekomen.

Sterker nog , ruim 3 weken en meerdere mails van mijn kant verder, tot op dit moment geen enkele, maar dan ook echt geen enkele reactie vanuit Odido.

Blijkbaar gaan zij er vanuit dat wanneer je een probleem negeert dit zich vanzelf oplost.

Volstrekt onacceptabel en zwaar frustrerend.

Helaas zit ik nog 2 jaar vast aan dit ........bedrijf, maar daarna zien zij mij NOOIT meer!!!

Verkopen van een premium toestel, met bijbehorend prijskaartje, gast ze prima af.

Echter bij problemen laten zij je vallen en mag je het zelf uitzoeken.

Gevalletje rechtsbijstand zeg maar.

December 18, 2025

Hoi ​@HoevenVW 

Na 3 maanden is er natuurlijk nog wel Samsung fabrieksgarantie, als de problemen niet door externe factoren zijn veroorzaakt. Je kunt je telefoon aanmelden voor reparatie via Odido. Je kunt hem ook direct bij Samsung aanmelden / laten repareren in een servicecenter.

6 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • December 17, 2025

Wanneer heb je de aankoop gedaan, kun je niet annuleren?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • December 18, 2025

Annuleren is geen optie ( meer ).

De strijd met Odido duurt inmiddels al 3 maanden.

3 maanden van frustratie en van een Odido die elke vorm van verantwoordelijkheid naast zich neerlegt.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • December 18, 2025

Hoi ​@HoevenVW 

Na 3 maanden is er natuurlijk nog wel Samsung fabrieksgarantie, als de problemen niet door externe factoren zijn veroorzaakt. Je kunt je telefoon aanmelden voor reparatie via Odido. Je kunt hem ook direct bij Samsung aanmelden / laten repareren in een servicecenter.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • December 18, 2025

Het punt is dat Odido geen enkele verantwoording neemt en pertinent weigert om dit probleem op te lossen.

De problemen doen voor vanaf het allereerste begin ( dus nieuw uit de doos bij de eerste installatie ging het al fout ).

Toestel had gewoon omgeruild moeten worden voor een nieuw exemplaar.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • December 18, 2025

Een nieuw toestel voor een ander examplaar omruilen is niet mogelijk. Je had wel je abonnement/verlenging kunnen annuleren. Dan had je daarna e.e.a. opnieuw kunnen aanvragen. Maar een toestel wat niet goed functioneerd moet dus wel gerepareerd, en indien dat niet mogelijk is, vervangen worden. Dat gebeurt echter in het reparatiecentrum na vaststellen van deze tekortkoming door de reperatiepartij in opdracht van de fabrikant.

Ik hoor goede ervaringen als je direct een Samsung eigen servicecentrum gebruikt. Op afspraak kun je dan langskomen.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • December 18, 2025

Ik ben van mening dat het toestel , welke direct uit de doos al problemen geeft, gewoon omgeruild had moeten worden.

Sterker nog , dit is hoe het eigenlijk overal gebeurt.

Feit is ook dat Odido gewoon NIET meer met mij communiceerd.
Ik ben al ruim 3 weken bezig om contact te krijgen , echter Odido zwijgt in alle toonaarden.
Ik hoop dat je begrijpt dat dat niet alleen zeer frustrerend is , maar ook gewoon ronduit onacceptabel!!

Odido onttrekt zich op deze wijze van elke verantwoordelijkheid en laat jou als klant compleet aan je lot over ( Het geld is binnen en verder willen wij geen last van je hebben instelling )