Skip to main content
Beantwoord

iphone 15 plus gehackt, geen hulp odido en geen hulp apple

• October 13, 2025
  • 28 reacties
  • 480 Bekeken

Toon eerste reactie

28 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • October 19, 2025

@grazyna09  Ga of bel https://thephonelab.nl Fantastische mensen die dagelijks klaar staan om als ze kunnen te helpen. Al is het maar met duidelijk advies. Ze rekenen geen onderzoek kosten. neem wel je eigendomsrecht bewijs mee anders denken ze dat jij hem hebt gestolen.

Ik was er afgelopen week in Utrecht zonder afspraak en ik ben onder de indruk van hun kennis en kunde.

ik geloof zeker dat je het niet bewust zelf heb gedaan, echter je moet ze de kost geven die onbewust een url of app vertrouwen terwijl dat een bende hackers waren die sites en mails namaken.

ik denk dat ODIDO ook niets kan daar je altijd zelf verantwoordelijk bent voor je eigendom.

Dit valt niet onder garanties omdat de telefoon of je iCloud account is gehackt (denk ik) 
Als het ze niet lukt zou ik persoonlijk de simkaart blokkeren een andere sim wegens hackers aanvragen en een andere telefoon kopen. Op Markplaats staan er genoeg. Of begin een Crowdfunding voor persoonlijke wensen.🫣 

Ik persoonlijk zou het daarmee loslaten want dit maakt je helemaal gek van de stress. Soms moet je je verlies nemen en doorgaan.  Het is je overkomen en zo te lezen kunnen de juiste kanalen je ook niet helpen.

Hopelijk komt er wel nog één oplossing maar ik heb er weinig geloof in.

SUCCES! En groetjes van een apple fan! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • Antwoord
  • December 19, 2025

@grazyna09  Ga of bel https://thephonelab.nl Fantastische mensen die dagelijks klaar staan om als ze kunnen te helpen. Al is het maar met duidelijk advies. Ze rekenen geen onderzoek kosten. neem wel je eigendomsrecht bewijs mee anders denken ze dat jij hem hebt gestolen.

Ik was er afgelopen week in Utrecht zonder afspraak en ik ben onder de indruk van hun kennis en kunde.

ik geloof zeker dat je het niet bewust zelf heb gedaan, echter je moet ze de kost geven die onbewust een url of app vertrouwen terwijl dat een bende hackers waren die sites en mails namaken.

ik denk dat ODIDO ook niets kan daar je altijd zelf verantwoordelijk bent voor je eigendom.

Dit valt niet onder garanties omdat de telefoon of je iCloud account is gehackt (denk ik) 
Als het ze niet lukt zou ik persoonlijk de simkaart blokkeren een andere sim wegens hackers aanvragen en een andere telefoon kopen. Op Markplaats staan er genoeg. Of begin een Crowdfunding voor persoonlijke wensen.🫣 

Ik persoonlijk zou het daarmee loslaten want dit maakt je helemaal gek van de stress. Soms moet je je verlies nemen en doorgaan.  Het is je overkomen en zo te lezen kunnen de juiste kanalen je ook niet helpen.

Hopelijk komt er wel nog één oplossing maar ik heb er weinig geloof in.

SUCCES! En groetjes van een apple fan! 

Ik heb de probleem opgelost, het was iemand aan mijn iphone gehackt maar een meneer senior supervisor heeft me na 4 uren lang telefoon gesprek wel de blokade afgenomen en ik kan gelukkig weer mijn iphone gebruiken. Mensen, ik zeg dat voor alleemaal. Als jullie zijn zeker dat de fout is niet door jullie gemaakt laten dat niet zo maar weg, neemt contact met de support zo veel mogelijk ook als moet dat 2 maanden duren. Ze moeten je helpen als je bet echt wat bekend met iphone gebruik en als zeker overeenkomt op je naam staat. Ik was aan het eind van mij beloofde, ik was zeker bijna dat ik moet weggoien deze toestel. Maar nee, ik heb zo lang gebprobeerd om contact met echte supervisor te krijgen en is gelukt!!

emilimeters
Forum|alt.badge.img
  • is een Top Poster
  • December 19, 2025

was die supervisor nou van Odido of van Apple?