Skip to main content
Beantwoord

Geen configuratie eSIM apple watch ultra 3

• December 13, 2025
  • 13 reacties
  • 83 Bekeken

Beste antwoord door eric

Dit is een klant helpt klant forum. Er zijn wel moderators,  maar in het weekend is hun bijdrage minimaal. En dan nog pakken ze topics in volgorde op waardoor het wel even kan duren.

Daarom is telefonische klantenservice een betere methode voor direct met een medewerker spreken dan een forum.

13 reacties

• Auteur
  • is een Master Poster
  • December 13, 2025

kan geen e sim plaatsen terwijl ik daar wel een abonnement heb lopen bij jullie. zelfs na het instellen van de nieuwe esim op mijn mobiel lukt het niet

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • December 13, 2025

De foutmelding gaat over dat je geen data kan gebruiken tijdens roaming. En dat klopt. De esim voor de watch werkt alleen in Nederland. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • December 13, 2025

De foutmelding gaat over dat je geen data kan gebruiken tijdens roaming. En dat klopt. De esim voor de watch werkt alleen in Nederland. 

Begrijp ik alleen ik kan mijn NL eSIM niet erop krijgen van 

ben nog steeds niet geholpen 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • December 13, 2025

Als je in het buitenland zit dan kan dit niet. Dat geeft de foutmelding aan die je plaatste.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • December 13, 2025

Ben gewoon in NL 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • December 13, 2025

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • December 13, 2025

Oh, dat is een andere foutmelding.  Neem even contact op met de klantenservice op 0800-0092. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • December 13, 2025

kan het niet hier opgelost worden aangezien de klantenservice al dicht zijn

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • December 13, 2025

Dit is een klant helpt klant forum. Er zijn wel moderators,  maar in het weekend is hun bijdrage minimaal. En dan nog pakken ze topics in volgorde op waardoor het wel even kan duren.

Daarom is telefonische klantenservice een betere methode voor direct met een medewerker spreken dan een forum.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Philipe, van harte welkom op de community en tof dat je de Apple Watch Ultra gebruikt. Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's? Zo niet, zet dan je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan kijk ik graag met je mee! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • December 15, 2025

Hoi Philipe, van harte welkom op de community en tof dat je de Apple Watch Ultra gebruikt. Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's? Zo niet, zet dan je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan kijk ik graag met je mee! 

ik heb contact gehad met helpdesk helaas zonder resultaat :( 

de gegevens zijn aangevuld

• Auteur
  • is een Master Poster
  • December 15, 2025

??

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Philipe, thanks voor het invullen van je gegevens. Het gaat dus om de melding uit je 2e screenshot, klopt dat? Wat apart dat je deze melding krijgt. Ik zie namelijk 2 Multisims op je abonnement staan. Welke stappen heb je precies gevolgd om bij deze melding te komen? En wil je mij het het Multisim-nummer doorgeven om welke het gaat? Deze zou je in je instellingen en anders op deze pagina in Mijn Odido kunnen zien. Dan kan ik gerichter zoeken. Ik hoor het graag van je!