Skip to main content
7980 Topics
Verlenging op abonnement, maar nummerbehoud is al aangevraagd
Hallo! Ik had heel duidelijk doorgegeven dat ik abonement niet wil verlengen. Via de telefon en vis website binnen 14 dagen na verlenging. Contact opgenomen met jullie hier over en de mail die gekkopeld is [Screenshot verwijderd in verband met persoonlijke gegevens.] is een duidelijk bevestiging dat verlenging is geanuleerd! Ook had jullie collegas gevraagd om deze nummer (nummerbehoud) overzetten naar een andere abonement die ik bij jullie heb. En dat was bebestigd ook! Dus grote vraag is waarom deze abonement van nummer 06***053 nog steeds doorloopt?? 6 augustus moest het stopgezet worden. En deze nummer moest overgezet worden naar mijn andere contract (van nummer +31 6 ***331). Maar nog steeds zie ik in mijn t-mobile dat deze abonement in april was verlengd. T-mobile medewerkers hebben al meeredere keren bevestigd dat het stop gezet is en nummer behoud aangevraagd voor. Ik heb zelf sms ontvangen "Beste klant, Jouw aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd door je huidige provider. We hebben je nummerbehoud gepland op de eerst mogelijke datum, 30-08-2021. Liever een latere datum, of heb je vragen over nummerbehoud? Check t-mobile.nl/nummerbehoud. Groeten, T-Mobile" Dus waarom heb ik nog steeds beide abonementen lopen en in my tmobile staat er dat deze abonement sinds april verlengd is? [Moderator edit: Screenshot en telefoonnummers zijn verwijderd of aangepast. Plaats geen persoonlijke informatie in openbare berichten!]
Inflexibiliteit T-Mobile bij verlenging
Even mijn ervaring onlangs met T-Mobile. Normaal een tevreden klant. Nu niet meer. Gistermiddag werd ik gebeld door TM of ik mijn abonnement wilde verlengen. Nu heb ik Go 19.1 (Unlimited/120 min) voor 28 euro. Per 3-11 loopt mijn contract af. Best zeg ik, ik wil wel gebruik maken van die nieuwe Unlimited met Netflix/Videoland. Kost me uiteindelijk 43 euro. Geregeld. Later zag ik in de app dat dit pas ingaat per 3.11, echter dat wil ik niet. Ik word gebeld voor een verlenging, dan wil ik dat dit ook direct ingaat (het is ook nog een veel duurder abo). Opnieuw gebeld “Oh geen probleem dat regelen we". Na dit gesprek kijk ik weer in de app en inderdaad ik kan nu Netflix koppelen aan mijn eigen Netflix account. Niet veel later zie ik tot mij afgrijzen dat ik niet €43,00, maar €50,50 moet gaan betalen. Hebben ze mijn oude 19.1 gekoppeld aan de Netflix combinatie! Maar dát was niet de bedoeling. Waarom wordt dit niet vermeld? Ik heb hier niets van meegekregen en moet er maar zelf achter komen. Weer opnieuw gebeld (dus nu de 3e keer in gesprek met TM). Ja, ik had gelijk het was nu gekoppeld aan mijn oude abo. Ik zeg, ik ga zeker geen dik 50 euro betalen, dan annuleer maar weer. Alles is nu weer geannuleerd. Ik vroeg nog, waarom is dit niet mogelijk? Enige flexibiliteit zou toch wel op zijn plek zijn? Ik ga van 28 naar 43 euro, het is niet alsof ik TM benadeel met mijn vraag! Nee, dat contract moest echt uitgezeten worden. Waarom kan dit niet, T-Mobile? Als er opzeggers zijn die kortingen van 2,50 p/mnd aangeboden krijgen, moet er in mijn geval toch zeker wel een goedkoper contract voortijdig opgezegd kunnen worden? Ik begrijp hier echt totaal NIETS van. Ik ben er echt pissig over. Zeker ook omdat ik nu 3x al contact heb gehad met T-Mobile zonder ook maar iets opgeschoten te zijn.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen