Hoi, ik heb een aantal dagen geleden in een andere topic het onderstaande bericht achtergelaten maar geen reactie op gekregen dus bij deze kopieer ik mijn oorspronkelijke bericht met hoop op spoedig antwoord.
Ik zie dat anderen hetzelfde probleem hebben en zou ook héél graag willen weten hoe het met mijn order zit.
Ordernummer: 202227425
Oorspronkelijke bericht:
Hallo, ik heb op 12 oktober, in een Odido winkel mijn abbo verlengd met een Pixel 8 Pro Beige 256gb. Dit uiteraard met oog op de gratis pixel watch 2 waarvoor je tussen 4 en 16oktober moest bestellen.
Ik kreeg op dezelfde dag een mail met de boodschap dat mij toestel 23 oktober thuis geleverd zou worden.
Een dag later kreeg ik een SMS (geen mail) dat mijn toestel pas tussen 3 en 7 november geleverd zou worden. Ok, jammer maar geen ramp want dan ben ik nog op tijd voor het claimen van de watch.
Nu kreeg ik gister (20okt) weer een sms met de boodschap dat ik "een toestel heb besteld die niet op voorraad is en we horen nog wanneer dat wel zo is, wil je annuleren of wachten?" Etc
Dit valt nu dus behoorlijk in het verkeerde keelgat, omdat ik natuurlijk zeker wil weten of ik mijn toestel op tijd binnen krijg voor het claimen van de watch die me beloofd is.
Ik heb gebeld met de klantenservice en die riep iets over het uitfaseren van deze toestellen?? (Ze zijn net uit en ik heb bij jullie besteld??) Het gesprek eindigde op dat het toestel nog binnen ZOU kunnen komen maar dat ze dat niet zeker weten. Ik vind dit erg slechte service en het stelt me enorm teleur. Ik kan ook niet switchen van toestel omdat ik dan buiten het tijdvak van aankoopdatum val voor het claimen van de pixel watch 2.
Nu is mijn vraag: wanneer kan ik de levering van mijn toestel verwachten? Ik heb bij jullie besteld, op tijd, binnen een bepaald tijdvak, met daarbij de belofte gratis een pixel watch 2 te kunnen claimen. Ik wil graag zeker weten of dit goed gaat komen?
Mvg, F