Skip to main content
8263 Topics
Netwerk Herkenning aanzetten
Ik stuit op een probleem. Ik heb onbeperkt mobiel internet. Wanneer ik de 20gb van deze bundel opmaak en deze wil bijvullen met 2gb gebeurd er iets raars. Normaliter is het aanvullen van de bundel geen probleem maar sinds vandaag werkt dit niet goed. Ik vul de bundel aan. krijg het smsje dat het gelukt is. Echter krijg ik geen verbinding met het internet. Ik krijg een pushbericht dat ik geen internet heb en mogelijk geen data meer heb. Ik word dan doorverwezen naar een mobiele pagina van odido met de volgende boodschap: Helaas, je bent niet herkend. Heb je wifi aan staan? Zet je wifi uit en je mobiele internet aan. Dan herkennen we je nummer en ben je direct ingelogd! Let op: maak je gebruik van Chrome op een Android-toestel? Dan kan het zijn dat dit niet werkt. Maak dan gebruik van je standaard browser. Staat je wifi al uit? Dan is netwerkherkenning uitgezet voor dit telefoonnummer. Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Je kan daarna netwerkherkenning weer aanzetten via je 'Gegevens en Instellingen'. Ik heb geen wifi aanstaan. ik gebruik geen chrome. Ik log in maar kan nergens de optie vinden onder ‘gegevens en instellingen’ (of ergens anders) waar ik ‘netwerk herkenning’ kan aanzetten. De enige fix is mijn telefoon opnieuw op te starten want niks anders helpt. Normaal kon ik gewoon de databundel bijvullen zonder probleem.Ik heb ook onder instelling gekeken of mijn nummer klopt. Deze klopt. Waar kan ik netwerkherkenning aanzetten?
Spoed verzoek verwijdering van BKR A2 registratie
Beste Odido Community, Mijn partner en ik hebben vorige week een huis gekocht. Alles was rond, totdat we er vandaag achter kwamen dat onze hypotheekaanvraag is afgewezen vanwege een A2-registratie bij het BKR, afkomstig van een oud krediet bij Odido (voorheen T-Mobile). Dit is het enige obstakel dat nu nog tussen ons en onze nieuwe woning staat. Volgens jullie klantenservice is er geen openstaande schuld meer, en gaat het om een oude achterstand uit 2020, die destijds volledig is voldaan. Toch is de A2-registratie nooit afgemeld bij het BKR, met als gevolg dat de bank onze hypotheek nu blokkeert. Ik heb al meerdere keren gemaild naar incasso@odido.nl en ook de belangenafweging correct aangeleverd, maar helaas nog geen reactie ontvangen. Belangrijk: Wij hebben tot uiterlijk donderdag 03-07 om 15.00 uur om zonder financiële schade onder het koopcontract uit te komen. Als ik vóór die tijd geen bevestiging heb ontvangen dat de BKR-registratie wordt verwijderd, raken we ons droomhuis kwijt. Daarom doe ik via deze weg een laatste en uiterst dringende oproep: Kunt u deze registratie vandaag nog controleren en – indien terecht – per direct verwijderen bij het BKR? Mocht er onverhoopt toch nog een openstaand bedrag zijn, dan betaal ik dat uiteraard direct en hoop ik dat er dan alsnog snel geschakeld kan worden en mijn registratie vandaag of morgen nog door jullie verwijderd kan worden. Ik ben echt ten einde raad en hoop dat iemand van jullie dit met de hoogste prioriteit kan oppakken. Dit is geen standaard verzoek – dit is urgent. Mijn gegevens: Mobiel nummer Odido: 06 XXXXXXX Contractnummer BKR-registratie: XXXXXXXXXX E-mail: XXXXXXXXXX@hotmail.nl Alvast dank voor jullie snelle hulp. Onze toekomst hangt hier letterlijk vanaf. Met vriendelijke groet, Kelsey van den Heuvel Moderator edit: Het is niet verstandig om persoonlijke gegevens online te delen.
Abo plus tel. afgesloten bij GSMWeb, niks ontvangen
Angela van der Zon Brouwer Klantnummer: [Verwijderd door moderator] We hebben 03-06 j.l. een abonnement incl. telefoon (Samsung S25) afgesloten bij GSMWeb voor mijn vrouw. Er zou een levertijd van de telefoon zijn van max 2 dagen. Daar mijn vrouw ongeneeslijk ziek is en veelvuldig telefonisch contact is tussen haar specialisten en haar, was het belangrijk de telefoon zo snel mogelijk in ons bezit te krijgen. Na 2 weken (en wat loze beloftes) echter nog geen telefoon. Ook niet na 3 weken… Hierop besloten we maar weer contact op te nemen, echter was het praktisch niet meer mogelijk om hun te bereiken. Hierop Heeft mijn vrouw contact opgenomen met Odido, met de vraag of dat jullie mogelijk een oplossing hiervoor konden bieden. De dame die ze aan de telefoon heeft gehad, heeft ons aangeraden om de deal met GSMWeb te ontbinden en het abonnement en telefoon direct bij jullie af te sluiten. Zo gezegd, zo gedaan… GSMWeb heeft de het bevestigd en met jullie goedkeuring is alles stop gezet. Hierna heeft mijn vrouw bij jullie het abonnement afgesloten incl. de Samsung S25. Dit ging allemaal naar volle tevredenheid. Totdat ze gisteren een betalingsherinnering kreeg van jullie. Hierop hebben we ingelogd op haat account bij jullie. Hier staat nog dat het oude nummer niet meer actief is en als we dan het nieuwe abonnent aan klikken krijgen we een foutmelding: Hierna de facturen gecheckt en wat schetst onze verbazing? Er staat een te betalen schadevergoeding van 203.92 (Factuurnummer: 901595446858) open?! Waar komt dit bedrag nu ineens vandaan? En waarom zijn we hier niet op gewezen? Is dit een foutje? We horen het graag spoedig, voordat er aanmaningen etc… verschijnen… Met vriendelijke groeten Angela van der Zon Brouwer [Verwijderd door moderator. Plaats geen persoonlijke gegevens in je topic. Zet deze in je profiel.]

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Albert55heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen