Skip to main content
8020 Topics
afwijzing mobiel en klik&klaar abonnement
Geachte Odido, Ik wil graag een officiële klacht indienen over het verloop van mijn aanvragen voor zowel Klik & Connect internet als een mobiel abonnement. Ik heb op begin juni een aanvraag gedaan voor Klik & Connect internet. Mijn adres is volgens uw systeem geschikt, en ik heb – zoals gevraagd – een kopie van mijn identiteitsbewijs en een ondertekende brief verstuurd. Toch kreeg ik geen duidelijke reactie, en werd mijn aanvraag afgewezen zonder opgave van reden. Ook telefonisch kon men mij hier geen uitleg over geven. Daarna heb ik op 24-7-2025 via Mobiel.nl een mobiel abonnement bij Odido aangevraagd. Hierbij heb ik:- een aanbetaling gedaan,- mijn identiteit bevestigd via iDIN en sms,- en verder alles correct ingevuld. Tot mijn verbazing is ook deze aanvraag vervolgens afgewezen, wederom zonder heldere reden. Zowel telefonisch als via de winkel kreeg ik geen concreet antwoord en werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. Ik verzoek u vriendelijk maar dringend om:1. Duidelijk te maken **waarom** mijn aanvragen zijn afgewezen;2. Te bevestigen of mijn ID-gegevens en brief correct zijn ontvangen en verwerkt;3. Mijn aanvraag(en) opnieuw te beoordelen, gezien ik: - geen schulden heb, - geen BKR-registratie, - en per 4 juli mijn huidige internet (Ziggo) stopt, wat voor mij urgentie betekent. Ik verwacht binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op deze klacht. Mocht dat niet gebeuren, dan zie ik mij genoodzaakt deze kwestie te melden bij de ACM of de Geschillencommissie. Met vriendelijke groet,
Contractverlenging annuleren aub
Hi all (vooral moderators), Ik probeer het op deze manier, omdat ik telefonisch inmiddels drie keer contact heb gehad zonder oplossing, en de chat eigenlijk nooit beschikbaar is. Het begon allemaal met een probleem rondom het betalen van diensten zoals Apple TV+ via de mobiele factuur van Odido. Ik kreeg foutmeldingen zoals: “Er is mogelijk een betaalprobleem met je mobiele account. Neem contact op met je provider” “Betaling via mobiele telefoonrekening is alleen beschikbaar met KPN / Telfort, Vodafone, en Odido” De betaalblokkade stond gewoon uit, en opnieuw aan- en uitzetten hielp niet. Een medewerker gaf uiteindelijk aan dat het kwam doordat ik nog op een oud Tele2-abonnement zat. De oplossing zou zijn: contract verlengen. Dat heb ik toen gedaan, via een andere medewerker. Maar… het probleem is niet opgelost. Ik heb meerdere dagen gewacht, toestel opnieuw opgestart, netwerkinstellingen gereset, niks werkt. Ondertussen betaal ik nu meer, heb minder data en belminuten, én zit vast aan een nieuw contract. Na wat verder zoeken, vond ik (helaas de link kwijt) dat het probleem met mobiele betalingen helemaal niet opgelost wordt door een verlenging. Blijkbaar werkt dit überhaupt niet bij oude Tele2-accounts, ook niet na verlengen. Alleen een opzegging + opnieuw klant worden zou dan helpen? Dat weet ik niet zeker, hopelijk kan iemand dat hier bevestigen. In ieder geval: ik heb daarop binnen de 14 dagen gebeld om de verlenging te annuleren. De medewerker heeft me geverifieerd, vroeg naar de reden, ging even bezig en zei uiteindelijk: “Dankjewel voor het wachten, alles is teruggezet naar hoe het was.” Maar ik heb sindsdien niets ontvangen. Geen bevestiging per e-mail of SMS, en in Mijn Odido staat nog steeds het nieuwe contract actief. Inmiddels zijn we bijna 24 uur verder. Mijn vraag: Kan iemand bevestigen of mijn contractverlenging daadwerkelijk is geannuleerd? En zo niet: kunnen jullie dit alsnog (binnen de 14 dagen) in orde maken? Alvast hartelijk dank voor jullie hulp! Groet,Mike

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen