Beste,
klacht reparatie mobiel
Ik probeer mijn verhaal zo kort en krachtig te verwoorden.
Op 14-08-2025 is mijn telefoon samsung flip 6 ter reparatie aan geboden i.v.m. oplaad problemen. Na een aantal weken kwam mijn telefoon terug in de winkel odido zwaneveld Nijmegen (daar waar hij ook ter reparatie is aangeboden).
Bij het willen ophalen van mijn flip 6 kreeg ik een beschadigde telefoon te zien aan het beeldscherm in het midden was een duidelijke indruk balk te zien die er bij opsturen duidelijk niet aanwezig was. Ik heb meteen kenbaar gemaakt bij de medewerker dat ik in deze staat mijn telefoon niet heb ingeleverd ter reparatie. De medewerker heeft in de winkel een klacht ingediend en gezegd dat we nu moesten wachten op toestemming van odido om telefoon opnieuw te laten repareren. Ik heb direct contact opgenomen met klantenservice van odido en daar werd ik netjes te woord gestaan door medewerker die bood mij aan om vervroegd mijn telefoonabonnement te verlengen zodat ik toch een telefoon zou hebben. Hiervoor akkoord gegeven omdat er op dat moment geen andere optie was. Mijn nieuwe telefoonabonnement gaat volgend jaar september in en dan ga ik ook betalen voor het toestel wat ik bij verlengen (samsung s25) heb. Maar mijn huidige abonnement loopt nog door tot volgend jaar september. Het probleem is is dat ik nu maandelijks betaal voor mijn samsung flip6 maar deze niet gebruik of kan gebruiken omdat deze bij de odido winkel zwanenveld Nijmegen ligt. Ik heb meerdere keren kontact gehad met de winkel maar dan geven ze aan nog niets te kunnen doen omdat er nog geen reactie akkoord is vanuit odido. En mijn telefoon daar dus ligt en blijft liggen. Meerdere malen beloofd de winkel om contact met mij op te nemen maar doen dit niet en komen afspraken niet na. Ook als ik contact op neem met klantenservice beloven ze aan odido met mij contact op te nemen maar dit doen ze niet. Ik ben erg teleurgesteld op de manier het gaat. Ik heb nu kosten voor een telefoon die ik niet gebruik kan gebruiken en een verlenging van 2jaar inclusief een telefoon (samsung s25) waar ik misschien niet voor gekozen zou hebben bij aflopen van contract. Ik had eigenlijk weinig keuze op korte termijn. Ik ben al meer dan 20jaar klant (t-mobile) nog nooit problemen gehad maar nu is de service vanuit de winkel zwanenveld Nijmegen niet netjes geweest. Op deze manier heb ik allemaal kosten die ik misschien normaal niet zou hebben of voor hebben gekozen. Klantenservice medewerkers proberen me steeds te helpen maar zij komen ook niet verder. Vandaar dat ik nu naar jullie wordt doorverwezen omdat het een lastige zaak . Klantenservice medewerker heeft een casenummer gegeven voor extra informatie hopelijk helpt het bij het probleem te begrijpen Want ik ben het spoor een beetje bijster. Casenummer: 79876930.
Hopelijk kan er een passende oplossing komen voor dit probleem want ik ben echt helemaal klaar met de winkel zwanenveld Nijmegen. Ik voel me daar niet serieus genomen en zou daar graag niet meer willen komen.
Ik hoor graag wanneer er een passende oplossing is of als er meer informatie nodig is.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.