Skip to main content

klacht reparatie mobiel

• October 13, 2025
  • 5 reacties
  • 57 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste, 

Ik probeer mijn verhaal zo kort en krachtig te verwoorden.
Op 14-08-2025 is mijn telefoon samsung flip 6 ter reparatie aan geboden i.v.m. oplaad problemen. Na een aantal weken kwam mijn telefoon terug in de winkel odido zwaneveld Nijmegen (daar waar hij ook ter reparatie is aangeboden).
Bij het willen ophalen van mijn flip 6 kreeg ik een beschadigde telefoon te zien aan het beeldscherm in het midden was een duidelijke indruk balk te zien die er bij opsturen duidelijk niet aanwezig was. Ik heb meteen kenbaar gemaakt bij de medewerker dat ik in deze staat mijn telefoon niet heb ingeleverd ter reparatie. De medewerker heeft in de winkel een klacht ingediend en gezegd dat we nu moesten wachten op toestemming van odido om telefoon opnieuw te laten repareren. Ik heb direct contact opgenomen met klantenservice van odido en daar werd ik netjes te woord gestaan door medewerker die bood mij aan om vervroegd mijn telefoonabonnement te verlengen zodat ik toch een telefoon zou hebben. Hiervoor akkoord gegeven omdat er op dat moment geen andere optie was. Mijn nieuwe telefoonabonnement gaat volgend jaar september in en dan ga ik ook betalen voor het toestel wat ik bij verlengen (samsung s25) heb. Maar mijn huidige abonnement loopt nog door tot volgend jaar september. Het probleem is is dat ik nu maandelijks betaal voor mijn samsung flip6 maar deze niet gebruik of kan gebruiken omdat deze bij de odido winkel zwanenveld Nijmegen ligt. Ik heb meerdere keren kontact gehad met de winkel maar dan geven ze aan nog niets te kunnen doen omdat er nog geen reactie akkoord is vanuit odido. En mijn telefoon daar dus ligt en blijft liggen. Meerdere malen beloofd de winkel om contact met mij op te nemen maar doen dit niet en komen afspraken niet na. Ook als ik contact op neem met klantenservice beloven ze aan odido met mij contact op te nemen maar dit doen ze niet. Ik ben erg teleurgesteld op de manier het gaat. Ik heb nu kosten voor een telefoon die ik niet gebruik kan gebruiken en een verlenging van 2jaar inclusief een telefoon (samsung s25) waar ik misschien niet voor gekozen zou hebben bij aflopen van contract. Ik had eigenlijk weinig keuze op korte termijn. Ik ben al meer dan 20jaar klant (t-mobile) nog nooit problemen gehad maar nu is de service vanuit de winkel zwanenveld Nijmegen niet netjes geweest. Op deze manier heb ik allemaal kosten die ik misschien normaal niet zou hebben of voor hebben gekozen. Klantenservice medewerkers proberen me steeds te helpen maar zij komen ook niet verder. Vandaar dat ik nu naar jullie wordt doorverwezen omdat het een lastige zaak . Klantenservice medewerker heeft een casenummer gegeven voor extra informatie hopelijk helpt het bij het probleem te begrijpen Want ik ben het spoor een beetje bijster.  Casenummer: 79876930.
Hopelijk kan er een passende oplossing komen voor dit probleem want ik ben echt helemaal klaar met de winkel zwanenveld Nijmegen. Ik voel me daar niet serieus genomen en zou daar graag niet meer willen komen.

Ik hoor graag wanneer er een passende oplossing is of als er meer informatie nodig is.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke

October 16, 2025

Hallo ​@Pharwin van Odido 

Bedankt voor je reactie maar heb mijn klacht neergelegd via de mail incasso. Ik ben juist niet blij dat ik er ander toestel moest nemen en daarvoor kosten moet gaan maken. Ik denk dat ik beter mijn klacht vanuit de mail maar moet afwachten want fijn is deze situatie niet. 

Groetjes Nathalie 

5 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 5292 reacties
  • October 15, 2025

Hoi ​@Nathaliec welkom op onze community! Jeetje, als ik je verhaal zo lees klinkt dat niet als de service die je van ons mag verwachten, excuses hiervoor. Ik snap heel goed dat je hier meer duidelijkheid over wilt hebben, laten we samen naar een oplossing kijken! Begrijp ik het goed dat je je toestel nogmaals ter reparatie wilt opsturen? Tot zo ver ik weet hebben zij hiervoor geen toestemming nodig en kan je toestel gewoon nogmaals ter reparatie opgestuurd worden. Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waar de goedkeuring vandaan moet komen. Of wil je 'm gewoon terughebben? Let me know, dan kan ik dit voor je doorzetten richting onze winkel Zwanenveld in Nijmegen, zodat er snel meer duidelijkheid komt! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • October 15, 2025

Hallo Pharwin,

Bedankt voor je reactie. Nou om op je vraag terug te komen over mijn telefoon. Ik wil mijn telefoon in de staat nadat ik hem terug heb gekregen na de reparatie niet terug het scherm is zo niet meer als het geweest was lijkt me niet fijn bedienen. En opsturen na al die tijd ik heb er geen vertrouwen meer in. En wat mij nog het ergst maakt is dat ik nu een telefoon heb (samsung s25) waar ik de eerste keer niet voor gekozen heb maar meer uit nood heb genomen en een vervroegde contract verlenging heb gedaan. Het voelt allemaal zo oneerlijk en niet fijn. Vond mijn flip echt super fijn totdat hij niet meer opladen maar ja toen begon het probleem pas. Heb mijn vertrouwen echt verloren in de winkel zwanenveld Nijmegen want ze komen beloftes niet na en dat voor een klant van meer dan 20jaar.

Hoop op een goede passende oplossing.

Groetjes Nathalie  

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 5292 reacties
  • October 16, 2025

Hoi ​@Nathaliec excuses dat je dit gevoel hebt gekregen! Wel fijn dat je in ieder geval een nieuw toestel in handen hebt, zo ben je tenminste bereikbaar. Het is voor mij een beetje lastig om te achterhalen wat in dit geval het beste  is om te doen. Ik kan namelijk je verzoek doorsturen naar de shop, zodat het toestel of weer ter reparatie wordt opgestuurd of dat je het toestel gewoon terug zou willen. 

Kun je laten weten waar je voorkeur naar uit gaat? Dan kijken we samen naar de best passende oplossing!

• Auteur
  • 2 reacties
  • October 16, 2025

Hallo ​@Pharwin van Odido 

Bedankt voor je reactie maar heb mijn klacht neergelegd via de mail incasso. Ik ben juist niet blij dat ik er ander toestel moest nemen en daarvoor kosten moet gaan maken. Ik denk dat ik beter mijn klacht vanuit de mail maar moet afwachten want fijn is deze situatie niet. 

Groetjes Nathalie 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 5292 reacties
  • October 17, 2025

Hi ​@Nathaliec dat is helemaal goed. Laten we inderdaad afwachten wat mijn collega's zullen gaan zeggen. Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid! 

Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen of als je andere vragen hebt, stel ze gerust. We zijn er voor je!