Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Gaat odido het nog is fixen om in te kunnen loggen op de app voor de nieuwe tele2 klanten? het is allemaal best amateuristisch gegaan die overname op deze manier… kan nog steeds niet inloggen door de 2 staps verificatie helaas.
Ik heb ook hetzelfde probleem. Al paar weken met de klantenservice bezig, nog steeds geen enkel verbetering. mij case nummer is 657 379 29. Groet, Nina
Hallo,Voor het toevoegen van een prepaid abonnement moet ik dit bevestigen middels de 4 cijferige pincode die per sms wordt verstuurd. Nu is het abonnement voor mijn zwager, die in het buitenland zit, voor hem afgesloten. Hij zit momenteel buiten de EU en kan zijn telefoon niet aanzetten om de sms code door te geven.Echter bij het activeren lees ik ook:Als je geen toegang hebt tot de verstuurde sms vul dan het simkaartnummer in van de betreffende simkaart.Het simkaart nummer is langer dan 4 cijfers en het invoerveld accepteert maximaal 4 cijfers. Hoe kan ik nu middels het simkaart nummer het product activeren? Gr Edwin.
Sinds niks in heel de odido service werkt;Zou iemand het rekeningnummer van mijn account kunnen wijzigen?
Ik heb een mobiel abonnement bij T-mobile/Odido. Recent ben ik verhuisd. Op mijn oude adres had ik, naast het mobiele abonnement, een T-mobile Thuis internetabonnement, welke ik opgezegd heb. De apparatuur is teruggestuurd, en ook ontvangen door jullie (daar heb ik bevestiging van ontvangen op 7 september).Nu kan ik mijn adres niet zelf online wijzigen (ik heb nog mijn mobiele abonnement) en krijg ik deze melding: "Je hebt op dit moment een lopende bestelling. Je kan daarom je verhuizing niet online doorgeven. Bel onze Service. We leggen je dan precies uit wat er nodig is om de verhuizing van je Odido abonnement goed te laten verlopen."Dat laatste heb ik gedaan, en ik heb een medewerker gesproken. Die gaf aan dat ze mijn adres niet kon wijzigen (onduidelijk waarom). Ze gaf aan dat ze wel een link kon e-mailen waarmee ik het alsnog zelf zou kunnen doen. Die e-mail zou binnen 10 minuten binnenkomen. Dat is nu een uur geleden, en ik heb geen e-mail.Hoe kan ik mijn adres wijzigen? Ik loop
Als ik mijn mobiel abonnement wil toevoegen aan mijn tv account dan wordt aangegeven dat het mobiel abonnement nog aan een ander account gekoppeld is (was tele2) Echter zitten deze op hetzelfde mailadres, waardoor ik niet kan inloggen voor mijn mobiele gegevens en het ontkoppelen hiervan. Ik hoor graag hoe ik dit kan oplossen :-) Met behulp van andere topics kom ik er tot op heden ook niet uit, heeft iemand een idee?
Hallo, ik heb per abuis een nieuw odido account aangemaakt met het mailadres: **********977@gmail.com. Kan deze verwijderd worden?Bij voorbaat dank.Gr Fabian
Hallo Allemaal,Ik probeer mijn telefoonnummer te koppelen aan mijn account. Echter krijg ik elke keer de volgende melding te zien. "Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.” Kan iemand mij hiermee helpen?Alvast bedankt.
Hallo,Het koppelen van mijn tele 2 mobiel account lukt niet omdat de gegevens van dit abonnement niet overeenkomen met de gegevens van mijn oude t-mobile abonnement (welke al wel is gekoppeld aan odido). Hoe/waar kan ik deze gegevens aanpassen zodat ik mijn account kan koppelen en mijn facturen kan inzien? Met vriendelijke groet,Melissa
Ik wil mijn Tele2 mobiel abonnement toevoegen aan mijn Odido tv+internet account. Bij toevoegen krijg ik de melding dat mobiel al aan een ander account gekoppeld is en ik deze eerst dien te ontkoppelen.Hoe kan ik dit ontkoppelen? Wanneer ik op de Tele2 website probeer in te loggen word ik doorgestuurd naar Odido en de mobiele app van Tele2 werkt ook niet meer.
Ik had internet en een tabletabonnement van T-mobile en twee mobiele abonnementen via Tele 2. De producten van T-mobile stonden meteen in de app. Maar de abonnementen van Tele2 niet. Inmiddels 3 keer methode klantenservice gebeld, wachttijden zijn lang dus ik ben niet de enige. Nadat zij alles hadden ontkoppeld kon ik 1 abonnement toevoegen. Maar ik heb nog een abonnement. Weer gebeld en aangegeven dat dit abonnement aan een ander e-mailadres is gekoppeld. Toen hebben ze het e-mailadres losgekoppeld en het zou na een uur werken. Maar het werkt niet. En omdat ik nergens meer aan gekoppeld ben kan ik ook niet meer inloggen of mijn verbruik en facturen zien. Als ik abonnement toevoeg krijg ik wel een code binnen , maar zodra ik die heb ingevoerd dat is er een onbekende fout opgetreden.
Hallo,Ik heb laatst een Iphone besteld met een 5g Esim abonnement op belsimpel.Nu probeerde ik de ESim te activeren op de Iphone, met weinig success, en nu ontvang ik geen SMSjes meer op mn oude telefoon of kan ik niet bellen. Wel heb ik nog 4g, maar als ik de simkaart in de Iphone doe dan kan ik ook niet sms en bellen, en doet de 4g het ook niet. Ik las op bel simpel dat wel dat het 5g abonnement pas op 10-11-2023 in gaat, maar tot die tijd zou ik dan mijn oude simkaart willen gebruiken, maar wat ik ook probeer ik kan niet meer inloggen op mijn odido want ik ontvang geen smsjes voor de verificatiecode.
Vanochtend contact gehad na meer dan een half uur in de wacht te hebben gestaan. Wijst hij me erop dat ik de wijziging in mijn geboortedatum alleen via de chat kan regelen met een adviseur. Vervolgens ik naar de chat gegaan maar natuurlijk weer geen adviseurs beschikbaar. Dus ik opnieuw bellen, knalt hij er na 30 min wachten ineens om onbekende reden uit. Verbinding verbroken. Al de hele ochtend bezig met iets dat niet klopt op mijn factuur maar klantenservice van -100 beoordeling. Ronduit slechte service!
When I try to add a new number to my account, the next error is shown:
Hoiik kan niet meer in mijn tele2 app dus dacht ik download de Odido app en log mij daar in zodat ik mijn abonnementen kan inzien. Maar ik krijg steeds deze onderstaande melding in beeld. In kan in de app en via de website niet inloggen. Heeft iemand de oplossing zodat ik m’n abonnementen en verbruik weer kan inzien?
Sinds het samenvoegen van Tele2 en T-mobile krijg ik wanneer ik mijn telefoon probeer te koppelen de melding: “Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.)”
In de nieuwe app van Odido heb ik meerdere abonnementen staan. Als ik wil zien hoeveel data ik nog over heb per abonnement moet ik een nummer actief maken, de app herstarten en bidden dat de verversing plaatsvindt. Als ik dat niet doe en simpelweg switch in de app zie ik het aantal MB's van het abonnement dat actief was tijdens de appstart. Dat had ik bij de Tele2 app niet. Heb dat euvel op meerdere Android apparaten! Developers... bugfix please!
zie titel.
Al sinds meer dan een half jaar (!), heel veel belllen, lang wachten, veel toezeggingen dat probleem wordt opgelost ben ik nog geen stap verder. Zit er dan helemaal niemand bij Odido die de technische skills heeft om het probleem écht op te lossen. Al met al kost het me belachelijk veel tijd en energie. Na een half jaar wachten word ik er zo moedeloos van. Mocht er (een slim iemand) van Odido meelezen, neem dan alsjeblieft contact met me op. Zie 1.1691-4667.
Ik heb een (voormalig) T-mobile abonnement voor mijn mobiele nummer en vast-internet thuis. Als ik inlog op de Mijn-omgeving en ik wil deze (bestaande) abonnementen toevoegen dan krijg ik na het invoeren van de bevestigingscode die per sms wordt verzonden de foutmelding “Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.” Deze melding krijg ik ook na de geboortedatum-check en het invoeren van de bevestigingscode voor het Internet-abonnement dat op mijn huisadres loopt. Deze problemen had ik ook al toen het nog geen Odido maar T-mobile was. Wellicht komt het omdat mijn account al jaren geleden is aangemaakt en ik in de tussentijd een (mobiel) abonnement heb gehad bij een andere provider? Ik heb exact hetzelfde probleem. Nadat ik de code invoer die ik via SMS heb ontvangen, krijg ik een foutmelding.
Hello can you help me please, I can't add my mobile subscription to my account.I entered my number then 2 steps verification then error.I tried in 2 different way but both give error:Looks like my number is not registered to my new address, but I can not check this such as I can not enter this number to odido account.
Hello . I got new phone nearly a year ago with number but havent activated it never before because i using it as extra phone on occasions as i already got my main phone . I wanted to login in my tele2 to see certain things about my subscription but noticed it’s Odido now but it ask some kind of code send to my number which i can’t receive because the number isn’t activated. is it still possible to activate it after this long time or what should i do to get in my odido account ?
Hoe kan ik mijn mobile onkoppelen van mijn oude account (oude adres) en koppellen aan nieuwe account (nieuw adres)?
Bij het overzetten van mijn gegevens naar een nieuwe telefoon heb ik de authenticator app niet goed overgezet waardoor ik geen code kan ophalen die ik moet invullen als ik wil inloggen. Kunnen jullie me verder helpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.