Beantwoord

Tele2 abbo koppelen aan Odido

  • 19 September 2023
  • 5 reacties
  • 211 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 10 reacties

ik kan gewoon met mijn tele2 account inloggen op de website van odido. maar een abbo toevoegen/koppelen wil niet lukken. ik krijg dit bericht 

Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account. Wil je het abonnement liever koppelen aan dit Mijn Odido account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit je bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account.

 

ik kan nergens een optie vinden over ontkoppelen. ik kan nu de app niet gebruiken of iets in zien of verlengen helemaal niks nog. sins de overstap. 

icon

Beste antwoord door n7n 13 October 2023, 03:06

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @n7n 

Zou je het vandaag nogmaals kunnen proberen zowel via de app als de webversie? Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Hi @n7n 

Zou je het vandaag nogmaals kunnen proberen zowel via de app als de webversie? Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

helaas nog steeds het zelfde bericht. PB verstuurd!

zijn er weken verder en nog niks werkt. zins de overstap de app nog nooit kunnen gebruiken. dus kan niet verlengen of iets aanpassen helemaal niks. erg slechte overgang

Reputatie 7
Badge +9

Hi @n7n 

Ik heb gereageerd op je bericht. Als het goed is moet het nu wel werken. Ik hoor graag of het is gelukt!

Hi @n7n 

Zou je het vandaag nogmaals kunnen proberen zowel via de app als de webversie? Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

 

opnieuw account aangemaakt en nu werkt het weer…. beetje laat maar beter dan nooit :) +

 

@Hajar van Odido bedankt 

Reageer