Ik kan mijn abonneetje niet toevoegen op mijn Odido
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Gaat dit om een mobiel of om een Internet + TV abonnement? Sorry voor mijn veel te late reactie trouwens! Jouw topic had geen bestaand sub-forum toegewezen gekregen en daardoor moest ik het handmatig oppakken in onze “spam”-folder.
Ik heb de zelfde probleem
De toevoeging van mijn mobiel abonnement aan mijn Odido app lukt niet
Hi
Ik wil graag je case doorzetten naar onze technische afdeling zodat zij dit kunnen oplossen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met antwoorden op deze vragen? Dan zet ik je case ook door.
- Met welk e-mailadres log je in?
- Welk nummer probeer je te koppelen?
- Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
- kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
- Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
- Telefoonnummer & klantnummer:
- Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip)
- Op welk nummer ben je evt. bereikbaar?
- Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.